Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå står turboene der de skal stå, på grenrør som er nesten ferdig. På passasjersida mangler bare helsveising, førersida er jeg ferdig med 3 sylindre, men gikk tom for bend. Har som mål at grenrøra skal være helt ferdige innen søndag kveld. Med wastegater inkludert. Får se om det går.... :) blir iallefall sjukt trangt på føresida med downpipe, wg-rør, rattaksling og mastersylinder! Men alt går! :)

b2e891dc-f6a1-3a8e.jpg

b2e891dc-f6c3-43d7.jpg

b2e891dc-f6ec-6c75.jpg

b2e891dc-f70a-0e30.jpg

b2e891dc-f74d-e5cf.jpg

Slenger med et par bonusbilder på skapet fra Fosen Tools som jeg bare måtte ha...! :)

b2e891dc-f77b-dd98.jpg

b2e891dc-f80f-8d6d.jpg

Skrevet

Rått joachim! Synes du e flink i. Kor du handla ta verktøyskapet? Du vil ikkje ta på d å montere s38'n i m3'n min da?:) har motorfesta å braketta klart;)

Må jo såklart ha stavik custom eksos å!:)

Skrevet

Håper på å være ferdig t Våler i Mai. :)

Verktøyskapet kjøpte i på Molde Jarn.

Trur ikkje i får tid å montere s38'n for deg Kristian. Har allerede 2 "kundebila" som står på vent. Og d e så mykje jobb på e30'n før den e ferdig, så i bør ikkje ta på meg meir... :)

Skrevet

siste grenrøret er ferdig punkta. Fjuska litt, for jeg hadde en rustfri kollektor liggende, så jeg bare brukte den... :P

mymn7b3shsqii05gb38v.jpeg

cb964ft7hn35os5url6r.jpeg

1vhpzmt5nfd1qkwaylmu.jpeg

Har også fått wastegater, nye instrumenter og svinghjul, men det får bli en anna dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...