Joachim_M5 Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2011 Den spede begynnelse... Irriterer meg at man ikke får kjøpt speilvendte turboer...
Kristian Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 tøvinj.no Blir så gromt ta her:) gledels til i ska sitte på!
bmw-E30 Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Blir tøft dette her Sluttproduktet blir nok bra
Joachim_M5 Skrevet November 1, 2011 Forfatter Skrevet November 1, 2011 Nå står turboene der de skal stå, på grenrør som er nesten ferdig. På passasjersida mangler bare helsveising, førersida er jeg ferdig med 3 sylindre, men gikk tom for bend. Har som mål at grenrøra skal være helt ferdige innen søndag kveld. Med wastegater inkludert. Får se om det går.... blir iallefall sjukt trangt på føresida med downpipe, wg-rør, rattaksling og mastersylinder! Men alt går! Slenger med et par bonusbilder på skapet fra Fosen Tools som jeg bare måtte ha...!
Kristian Skrevet November 1, 2011 Skrevet November 1, 2011 Rått joachim! Synes du e flink i. Kor du handla ta verktøyskapet? Du vil ikkje ta på d å montere s38'n i m3'n min da? har motorfesta å braketta klart;) Må jo såklart ha stavik custom eksos å!
VegarVS Skrevet November 1, 2011 Skrevet November 1, 2011 tøft!, artig bygge klar for gatebilsesongen neste år da ?
Joachim_M5 Skrevet November 1, 2011 Forfatter Skrevet November 1, 2011 Håper på å være ferdig t Våler i Mai. Verktøyskapet kjøpte i på Molde Jarn. Trur ikkje i får tid å montere s38'n for deg Kristian. Har allerede 2 "kundebila" som står på vent. Og d e så mykje jobb på e30'n før den e ferdig, så i bør ikkje ta på meg meir...
Kristian Skrevet November 1, 2011 Skrevet November 1, 2011 Hehe, ser den! Du har det me å bli ferdig me din egen bil:) men eksos får du bygd til me når i får bilen utover?
Oberland Skrevet November 1, 2011 Skrevet November 1, 2011 Blir trangt å godt på førersida ja! Men de e vel slik det ska vare det:D
Joachim_M5 Skrevet November 5, 2011 Forfatter Skrevet November 5, 2011 siste grenrøret er ferdig punkta. Fjuska litt, for jeg hadde en rustfri kollektor liggende, så jeg bare brukte den... Har også fått wastegater, nye instrumenter og svinghjul, men det får bli en anna dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå