Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fikk inn de to siste målerne i nå, burde nesten vært sånn originalt synes jeg...! :)

Driver på med noe instrumentering i friskluftinntaket i dashen også. Fikk laserskjært ei plate og diverse, kommer bilder på det også en av dagene sikkert... :)

r3jr7hwvr2g45j98zb9t.jpeg

Hvorfor har du skiftet disse? For å få speddo til 300? Synes ikke det var så veldig pent!!

• 4 weeks later...
Skrevet

Er vel på tide med en liten update, selv om det ikke har skjedd så voldsomt mye med bilen i det siste. Har holdt på med noen andre biler, og så har vi bygd hems på verkstedet og diverse.. :)

Grenrøra er nå ferdigsveist, og er nå på utgløding og planing. Det er Frode G her på forumet som står for den jobben. :)

Hadde ikke vært nødvendig med planing hvis jeg hadde montert dem slik de var etter sveising, for da var flensene helt plane. Men når de legges i glødeovn så vil de slå seg litt når rørene mister spennet.

Har ellers planer om å skjære ut midtstykket i fronplata for å få bedre plass til intercooler og radiator.

Igår kom ei pakke fra Summit med en bråte med svarte AN-fittings og svart slange, oljefilterflytter med oljekjøler-sandwich og diverse annet snadder.

Hele fuelsystemet blir nytt fra fuelcell og fram, med billett-holdere til 044-pumpene og diverse snadder. Oljekjøler og oljefilterholder får også AN-fittings.

Diffkjølinga skal bygges om med tilton oljepumpe, der også med AN-fittings og svart slange og ny og større kjøler.

Kommer til å sette inn tempsensor i diffen med måler inne i bilen.

Muligens kommer jeg til å koble styring av oljepumpa til diffen gjennom Autronic'en, så slipper jeg å følge med den biten... :)

Har også noen kompiser som er over snittet gode karer, så det endte med et sett med originale 18" M-sport felger og dørhåndtak med BMW Motorsport innfrest som 30-årsgave! :D

Blir nok R-dekk på disse. :)

cimg1741.jpg

Bøøøse dørhandtak... :)

pgagjeztpnpzr8j2podf.jpeg

y8nocmikhinvaxnjbt03.jpeg

Før hems..

cimg1755ve.jpg

cimg1757t.jpg

Ferdig hems :)

Skal ha gipsplater på den veggen vi har bygd, så blir det slipe/sveisehjørne der verkstedbenken er.. :)

cimg1762s.jpg

Team Besvim:)

cimg1764wd.jpg

Og tilslutt, sushi-aften igår! Snadder!! :)

Har fått dilla på sushi, og da er det gøy å lage selv. Kamskjell, kongekrabbe, fritert scampi og salmalaks er snop. :)

cimg1765b.jpg

cimg1766p.jpg

Skrevet

Hadde et håp om å bli ferdig t Våler, men det kan sjå dårlig ut.

Ska t Svalbard og bygge vei over ei isbre fra 10.Aril au, så da bli det 14-14 skiftordning.

Men driv å søke offshore, håpe det ordna se ganske snart, da kan det vare muligheter...

Nåkken som har gode kontakter offshore her eller? :)

Har en haug mæ offshorekurs, og fagbrev som anleggsmaskinreparatør! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...