Joachim_M5 Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Skrevet Desember 21, 2011 Litt kløing blir det, og litt kapping og diverse massasje. Men som sagt, det går.....
Thunegutt Skrevet Desember 21, 2011 Skrevet Desember 21, 2011 Fikk inn de to siste målerne i nå, burde nesten vært sånn originalt synes jeg...! Driver på med noe instrumentering i friskluftinntaket i dashen også. Fikk laserskjært ei plate og diverse, kommer bilder på det også en av dagene sikkert... Hvorfor har du skiftet disse? For å få speddo til 300? Synes ikke det var så veldig pent!!
Joachim_M5 Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Skrevet Desember 21, 2011 Stod jo bare autometer-målere i denne, uten speedometer.. viewtopic.php?f=14&t=208687 Ville ha speedometer og tankmåler, og da var dette de eneste instrumentene som var aktuelle for min del. Det ser bedre ut live enn på bildet, og jeg synes det ble knalltøft! men smaken er som baken- full av dritt!
Morty999 Skrevet Desember 21, 2011 Skrevet Desember 21, 2011 mye tøffere enn kjedelige org e30 speedoen
Thunegutt Skrevet Desember 21, 2011 Skrevet Desember 21, 2011 Ja, det viktigste er at en er førnøyd selv
E30_Dale Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 Men i svarte helve...!? Her var det maskin i E30'n sin ja:-) Planer om ei passelig stor byggtørke eller to "små" hårføner?
Joachim_M5 Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Skrevet Desember 25, 2011 Hvis du ser noen sider tilbake så ser du ganske klart hva som skal bli!
Joachim_M5 Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Skrevet Januar 21, 2012 Er vel på tide med en liten update, selv om det ikke har skjedd så voldsomt mye med bilen i det siste. Har holdt på med noen andre biler, og så har vi bygd hems på verkstedet og diverse.. Grenrøra er nå ferdigsveist, og er nå på utgløding og planing. Det er Frode G her på forumet som står for den jobben. Hadde ikke vært nødvendig med planing hvis jeg hadde montert dem slik de var etter sveising, for da var flensene helt plane. Men når de legges i glødeovn så vil de slå seg litt når rørene mister spennet. Har ellers planer om å skjære ut midtstykket i fronplata for å få bedre plass til intercooler og radiator. Igår kom ei pakke fra Summit med en bråte med svarte AN-fittings og svart slange, oljefilterflytter med oljekjøler-sandwich og diverse annet snadder. Hele fuelsystemet blir nytt fra fuelcell og fram, med billett-holdere til 044-pumpene og diverse snadder. Oljekjøler og oljefilterholder får også AN-fittings. Diffkjølinga skal bygges om med tilton oljepumpe, der også med AN-fittings og svart slange og ny og større kjøler. Kommer til å sette inn tempsensor i diffen med måler inne i bilen. Muligens kommer jeg til å koble styring av oljepumpa til diffen gjennom Autronic'en, så slipper jeg å følge med den biten... Har også noen kompiser som er over snittet gode karer, så det endte med et sett med originale 18" M-sport felger og dørhåndtak med BMW Motorsport innfrest som 30-årsgave! Blir nok R-dekk på disse. Bøøøse dørhandtak... Før hems.. Ferdig hems Skal ha gipsplater på den veggen vi har bygd, så blir det slipe/sveisehjørne der verkstedbenken er.. Team Besvim:) Og tilslutt, sushi-aften igår! Snadder!! Har fått dilla på sushi, og da er det gøy å lage selv. Kamskjell, kongekrabbe, fritert scampi og salmalaks er snop.
Kristian Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Loocking good! Må bare stå på, snart vår no:)
Joachim_M5 Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Skrevet Januar 21, 2012 Hadde et håp om å bli ferdig t Våler, men det kan sjå dårlig ut. Ska t Svalbard og bygge vei over ei isbre fra 10.Aril au, så da bli det 14-14 skiftordning. Men driv å søke offshore, håpe det ordna se ganske snart, da kan det vare muligheter... Nåkken som har gode kontakter offshore her eller? Har en haug mæ offshorekurs, og fagbrev som anleggsmaskinreparatør!
Joachim_M5 Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Skrevet Januar 21, 2012 Går du inn med spons? Trur ikkje i rekk å finansiere det som står igjen i tide, der største problemet ligg.. Som vanlig det..
Kristian Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Har samme problemet sjøl faktisk... Men må jo vare rå å få ut nokka feriepeng?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå