Joachim_M5 Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 Det var ikke jeg som betalte kassene da, det var det GS som gjorde. Men Getrag ville ikke selge mindre enn 10 i slengen. Så jeg ordna med forhåndssalg på 9 av dem, og så tok GS dem inn for oss.
Joachim_M5 Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 Bor 5min unna, så jeg kjenner karene... Trond og resten er trivelige som dagen er lang.
Joachim_M5 Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 Takk for det. Driver å bestiller deler for tiden. Vi Kommer til å konsentrere oss om S2'n til en kompis i tiden fremover, så vi kanskje kommer oss på ACR i August med den. SÅ derfor blir det stort sett bare delebestilling til e30'n for tiden. Har nettopp bestillt samme pedalboks som Jørgen har i e21'n, og fullbur blir nok bestillt i morgen. "Sokk" til eksoshusa har kommet i hus, og nye wastegater er også på gang. Manifoldene er til planing, og diverse annet dill er på tapetet. Skal bestille radiator, pumpeholdere, pumperail og igrunn ALT annet jeg klarer å komme på jeg trenger imens vi gjør ferdig S2'n, slik at vi kan ryke på e30'n etter ACR. Skal også bygge intercooleren selv, så driver å leiter etter et sted å kjøpe en core som er stor nok. Ligger an til at det blir fra Pro-Alloy. Girkassetunnellen skal også bygges om ytterligere, skal få ombygd Wisefab shifter og driftekrykke oppå seg. Spøker også for at det blir 2 eller 4 luftjekker....
brunsame Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Stilig prosjekt! driver å vurderer å putte sånn motor i en e36 å bygge twin turbo på jeg også!;p
Joachim_M5 Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 Eivind fikk omsider turboen sin, så nå bygger vi S2 for harde livet! Fikk bygd rørgatene i dag,og skal starte på downpipe og wastegater i mårrå. Turboen er en kulelagra Comp 6267, og den skal få selskap av 2 stk Tial 38mm wastegater. Plenumet er bygd av oss, med fullradietrakter og Accufab 70mm spjeldhus. Toppen er nå i Sverige for å få seg mekaniske trykkere, stygge kammer og en runde i en cnc- portefres! Bunndelen har fått smidde råder, smidde stempler, og i enden av veiva står et customsvinghjul med en 2-plata Tilton Rallyklutsj med cerametallic lameller. Denne kommer til å flytte på seg noe noe jævlig når den blir ferdig. Effektmålet er 700+hk. Hjernen bak det hele er et Autronic Sm4. Kommer med mere specs etterhvert som ting blir ferdig.
Joachim_M5 Skrevet August 22, 2012 Forfatter Skrevet August 22, 2012 Har en delevasker tilsalgs: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=36738153
Joachim_M5 Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 Fikk tilbake litt arbeidslyst, Funky kom hjem fra Nordsjøen med en sekk motivasjon som han slengte rundt i hele verkstedet. Og det resulterte i av motor og gir ble satt inn igjen for å ta noen mål, og deretter drog vi driten ut igjen.. Resultatet ble følgende..... : VIps, så var det enda et stort høl i bilen gitt....! Legg merke til hvor langt bak rattet har kommet seg.
Kristian Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 Bra du he lange fota joachim! det e snart mai no, så stao no pao!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå