Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var ikke jeg som betalte kassene da, det var det GS som gjorde.

Men Getrag ville ikke selge mindre enn 10 i slengen.

Så jeg ordna med forhåndssalg på 9 av dem, og så tok GS dem inn for oss. :)

Skrevet

Takk for det.

Driver å bestiller deler for tiden. Vi Kommer til å konsentrere oss om S2'n til en kompis i tiden fremover, så vi kanskje kommer oss på ACR i August med den. SÅ derfor blir det stort sett bare delebestilling til e30'n for tiden. Har nettopp bestillt samme pedalboks som Jørgen har i e21'n, og fullbur blir nok bestillt i morgen.

"Sokk" til eksoshusa har kommet i hus, og nye wastegater er også på gang. Manifoldene er til planing, og diverse annet dill er på tapetet.

Skal bestille radiator, pumpeholdere, pumperail og igrunn ALT annet jeg klarer å komme på jeg trenger imens vi gjør ferdig S2'n, slik at vi kan ryke på e30'n etter ACR.

Skal også bygge intercooleren selv, så driver å leiter etter et sted å kjøpe en core som er stor nok. Ligger an til at det blir fra Pro-Alloy.

Girkassetunnellen skal også bygges om ytterligere, skal få ombygd Wisefab shifter og driftekrykke oppå seg.

Spøker også for at det blir 2 eller 4 luftjekker.... ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Eivind fikk omsider turboen sin, så nå bygger vi S2 for harde livet!

Fikk bygd rørgatene i dag,og skal starte på downpipe og wastegater i mårrå.

Turboen er en kulelagra Comp 6267, og den skal få selskap av 2 stk Tial 38mm wastegater.

Plenumet er bygd av oss, med fullradietrakter og Accufab 70mm spjeldhus.

Toppen er nå i Sverige for å få seg mekaniske trykkere, stygge kammer og en runde i en cnc- portefres! :) Bunndelen har fått smidde råder, smidde stempler, og i enden av veiva står et customsvinghjul med en 2-plata Tilton Rallyklutsj med cerametallic lameller.

Denne kommer til å flytte på seg noe noe jævlig når den blir ferdig. Effektmålet er 700+hk.

Hjernen bak det hele er et Autronic Sm4.

Kommer med mere specs etterhvert som ting blir ferdig.

image5xf.jpg

image4wb.jpg

image3ah.jpg

image2ofa.jpg

imagetra.jpg

• 1 month later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

Fikk tilbake litt arbeidslyst, Funky kom hjem fra Nordsjøen med en sekk motivasjon som han slengte rundt i hele verkstedet. Og det resulterte i av motor og gir ble satt inn igjen for å ta noen mål, og deretter drog vi driten ut igjen.. :)

Resultatet ble følgende..... :

cimg1912c.jpg

cimg1919.jpg

cimg1930e.jpg

cimg1933c.jpg

cimg1934.jpg

cimg1936y.jpg

cimg1939y.jpg

VIps, så var det enda et stort høl i bilen gitt....! Legg merke til hvor langt bak rattet har kommet seg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...