_anders Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Rått! Hvilke turboer har du tenkt å gå for?
spruddel Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Oida, dette kommer nok til å flytte på seg! Her blir det å følge med.
Joachim_M5 Skrevet September 16, 2011 Forfatter Skrevet September 16, 2011 Rått! Hvilke turboer har du tenkt å gå for? Blir vel 2 turbonetics e46 regner jeg med. Har ikke helt bestemt åssen turbin jeg skal bruke ennå. Skal ihvertfall få til ladd så tidlig som mulig! hadde egentlig tenkt å kjøre precision, men fikk ikke slike turboer som er ønskelig, dessverre.
eliot Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 du får snakke me e30 big her på forumet ... han har litt over middels peil på hva disse motorene tåler osv. girkassa er skuddsikker hvertfall . detta blir morro
Joachim_M5 Skrevet September 16, 2011 Forfatter Skrevet September 16, 2011 Har vel allerede snakka med han for å si det slik. Skal kjøpe svinghjul, ventilfjærer og muligens utløserlager av han. Særdeles trivelig fyr faktisk.
oddis Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Ligger en spenstig HX55 på Finn til 3 lapper, ubrukt.... er vel kanskje litt liten? Ellers ønsker jeg lykke til, og fremtidige netter med såre knoker, fingrer og underarmer. Grenrørbygging på V12 er ikke den mest barmhjertige jobben..
Joachim_M5 Skrevet September 16, 2011 Forfatter Skrevet September 16, 2011 Blir ikke singelturbo, det er ihvertfall helt sikkert! Grenrøra skal nok gå bra, lager meg bare en mal, så bygger jeg de når motoren er ute.
Joachim_M5 Skrevet September 17, 2011 Forfatter Skrevet September 17, 2011 Bi-turbo is the shit ja! Gikk bananas på torpedovegg og girkassetunnel idag, her skal det bli god plass! Flyttet mastersylinder nesten 3cm utover...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå