pål Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 Noen som har erfaring med det justerbare camber settet fra Ireland Engineering (bak)? Lett å juster? Regner med en kan bruke de foringene en vil? Har dette lett for å "justere seg selv" under bruk? Hva sier BT til dette? Lurer på sveise på et slikt sett med har tenkt å ha bilen til BT for diverse godkjenninger, dumt om de skulle legge seg bort i det. Da må jo hele bakstillinga ned igjen. link: http://store.nexternal.com/ireland/adju ... -p209.aspx
gkw89 Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 hør med "joacim" her inne... han har det på driftebilen sin og det ser ut til å funke som fan =) planer om å sveise det på min bil også, men tror det stopper i planer
brunsame Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 Kjøp justerbare k-sport kamber stag på gs! Disse funker fjell:) slipper å sveise eller kappe eller noe.. Bytter bare ut heile staget.. Lett å skifte om til orginalt om di skal legge seg borti det!
hagenisse Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 Stor forskjell på E30 og E36-bakstilling her. E30 har ikke akkurat noen camberstag. Jeg fikk forøvrig dette sveiset inn på min i år, og det fungerer helt flott. Bare å kjøre på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå