kimka3 Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 takk for støtta folkens, var over 15 meter med bremse spor:S spent å se når taksten skall taes på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimka3 Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 var og tok noen bilder av skadan idag, å litt av gammel bilen:p begge bila, har heldigvis nesten hele innerfronten av den gråe enda:) hele innerfronten er lagt inn mot mottorn, heldig vis berga jeg den. vangen på venstre siden ble lagt inn. Noen som har noe formening om fixing av skadene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Den der blir vel ikke retta igjen? Må jo være skader for mye mere enn bilens verdi :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimka3 Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 Den der blir vel ikke retta igjen? Må jo være skader for mye mere enn bilens verdi :/ den skall nokk bi retta:) er ikke så mye skader som det ser ut till. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Bra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimka3 Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2011 legger ut noen bilder av opppussinga av en 325cab til en kompis. vi var 3 mann på monteringa fra torsdag til fredag:) begynnelsen lakk:D monteringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimka3 Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2011 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimka3 Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 nå er bilen tadd inn på værste:) har 3 andre delebiler:) åsså nyfælgan:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimka3 Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 endelig etter en hel sommer uten bil har jeg fådd den ut:) Nye ting: *Ny vange *Ny bru *Ny rattakselstamme *Ny innerfront *Nye lykter, blinklys og spredere. *Ny "org" m3 front med avtagbar leppe, øyenlokk oppe og nede *"Ny" grillramme (henta fra den andre biln min) *Ny radiator * sideskjørt sikkert noe jeg har glemt men:) legger med noen bilder:) ny vange delebilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimka3 Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 lakking 4hjulskontroll og slik ble resultatet:) har vært på langtur, dærfor er den ikke ren:) har ikke tadd flere bilder enda. men kommer mer etter hvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Så bra du fikk ordnet bilen! Felgene passer veldig godt til resten av bilen syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimka3 Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 litt extra stasj:) Nye pedaler og gir/handbrekk poser. ja vet det er sjittent:/ bi sånn når man jobber med anleggsdrift:) men, nå er det snart vinter, er ganske lei av at bilen ser "stygg" ut med 15t vinterdekk:( så nå har jeg fådd noe litt utenom det "vanlie" 225.40.18 pigg dekk:) skall ha di på 18t 5seie felger som jeg hadde før. men kjøpte di tilbake pga jeg angret:) disse:) og her er dekka:p Winterclaw Extreme 225/40R18 92H Pigg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Har du rettet bilen i Harstad? Ser ene bilde er utenfor Bil i Nord på Stangnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimka3 Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Har du rettet bilen i Harstad? Ser ene bilde er utenfor Bil i Nord på Stangnes nei:) var bare på biltema å kjøpte filt til bagasjeromme. holder på å trekke opp anlegge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Veldig kjipt med som skjedde, men bilen er jo like strøken igjen nå! Veldig fin e36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå