beemerdude Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Ringan på v.side slutta plutselig å virke og når jeg slår på parklys så lyser kun blinklyset svakt, på vanlig nærlys og fjærnlys lyser alt normalt, bare ikke ringene.... noen som har vært borti lignende problem ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Regner med du har ettermonterte CCFL ringer. Da er det nok ballasten din som har tatt kvelden. Du får kjøpt nye for rundt 18 dollar på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 som marius sier.samme skjer hvis parklyset(uten ringer) ryker.da aktiveres blinkelyset istedenfor faktisk mange som liker å kjøre rundt med 2 blinklys som parklys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 okey, ja det e vist ettermontert av tidligere eier, så da e det nok ballasten som er gåen... har du link til dette på ebay? prøvde å åpne den med det var bare å glemme.. dæm har vært litt treg til å tenne i det siste oxo... så er vel like før den andre tar kveld også da.. så kan kanskje vær enklast å bytte lyktan å montere nyw med innebygde ringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 det er ikke noe stress å bytte ballastene.plug n play rett å slett..å nye ballaster får du til en brøkdel av hva nye lykter koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 jeg ringte GS og fikk ny for 50.- kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 takk for svar skal ringe gs og høre om de har nye ballaster til meg også liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå