Dolk Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Har du problem med startsperren kan du fjerne startsperren med en emulator. Passer til EWS 1, 2, 3, 3+ (4) EWS = Electronic WegfahrSperre. Pris 550.- + porto.
S.Hafsmo Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Det lurer jeg og på, siden det er få likheter mellom de forskjellige EWS systemene.
Dolk Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Skrevet Mai 17, 2011 Ja, det passer på alle BMW, Mini og Rover med EWS. Startsperre EWS kom vel fra ca 1994 og ble faset ut til ett annet system i 2005. Det er 3ledninger som skal kobles på kontakten til EWS boksen, EWS boksen fjernes, + - og k-line, og koble sammen ledning til startmotoren. Så er det bare og starte opp.
Iceybear Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 hurra for nok et drittprodukt og idiotene som sprer det slik at ingen kan parkere sin bmw trygt lenger
Dirty Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Iceybear skrev: hurra for nok et drittprodukt og idiotene som sprer det slik at ingen kan parkere sin bmw trygt lenger få deg alarm da med egen sperre. men jeg tar den jeg send meg en Pm
Hardtop Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Ser ut til at det innebærer litt programmering med diagnoseverktøy også. http://www.auobd2.com/service/bmw-ews-i ... e-469.html
Dolk Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Skrevet Mai 18, 2011 Det kom en kar innom og kjøpte med seg disse, så disse er solgt.
Iceybear Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 dirtydicky skrev: Iceybear skrev: hurra for nok et drittprodukt og idiotene som sprer det slik at ingen kan parkere sin bmw trygt lenger få deg alarm da med egen sperre. men jeg tar den jeg send meg en Pm Ja riktig.. jeg skal bruke mine penger på å skaffe meg et i utgangspunktet unødvendig produkt bare fordi andre liker å stjele.. mm fin logikk du har der
S.Hafsmo Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Har du tid til å installere denne for å stjele bilen har du og tid til å bytte til en chip uten EWS og klippe ledningen til pin66 (da starter bilen om du har EWSII).
Dolk Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Skrevet Juni 4, 2011 Fikk inn en igår som jeg hadde bestillt samtidig med de andre, sen levering, men jeg har ikke bruk for denne så hvis noen trenger emulator skal dere få den for 550.- pluss porto, porto er maks 20.- for den er så liten at den kan sendes som brev.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå