trulS Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Har en 4 dørs e30 som skal bli bruksbil en stund framover, Planen er å skifte farge til alpinhvit III og montere M50B25. Har fått sveist noen rusthull, og begynt å pusse ned bilen. Akkurat nå er det motorrommet som er prioritert sånn at det er ferdig når bilen blir lakkert. Kjøpte bilen slik uten motor Begynte å sveise rust og tectylere hjulbuer og kanaler Fikk i motoren men fant ut at jeg ville få det litt finere. Så jeg tok ut motoren igjen og begynte å pusse ned og lakke motorrommet Så var det inn med motoren igjen og det er så langt jeg har kommet til nå. Har også en cab jeg holder på med, kommer mer om denne når jeg får begynt på den igjen
pettmon Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Hei Truls . Kansje på tide med en liten oppdatering . Blir bra den caben din Petter
BilBruker Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Stillig den caben! Har lyst til å bygge en slik selv, ha en M3 coupe og en M3 cab
trulS Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 Har fått gjort litt mer med cab'en, har fått laget meg en vippe så jeg kan vri bilen 90 grader så det blir litt lettere å fjerne tectyl og sveise rust. Har også fått tak i det meste av orginale m3 deler, mangler bare høyre inneskjerm foran og høyre dør på karrosseriet, men dette er desverre utgått og veldig vanskelig å finne. Er også på jakt etter m3 understell, så hvis noen vet om noen som har så er dette veldig interessant. Stasjonsvogna er vraket, Motoren blir nå satt i en 4 dørs 1990 modell som blir lakkert alpinhvit 3 så fort grunnarbeidet er unnagjort, skal ta å oppdatere med bilder så fort jeg får lagt bildene over fra kameraet til pc'en.
pettmon Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 Blir kjekt å se den 4 dørs når den blir ferdig . Der har du gjort en god jobb
trulS Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Takk for det petter, du må komme innom igjen snart.
Johnerik84 Skrevet September 13, 2013 Skrevet September 13, 2013 ka skjer nå då?? hørre rykter om lakkering av heile bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå