Haakjin Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Ja, som topic sier! Er det noen som har svart skinninteriør til E28? Eller noen som vet av , noen som vet noen som har? JEg er interessert i å sjekke ut ALT! Lett lenge etter det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 BUMP! Svart skinninteriør det er snakk om ! Jeg snakker også foresten om bare for og bakstoler ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Kamerat av meg har et for salg. Komplett med dør trekk.. Bra stand, kun litt slitt i siden på førerstol. Ta kontakt på pm for eventuelt bilder og bud ønskes, da ikke skambud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå