Gå til innhold

m30 i e30, trenger mellomaksel.

KristianRudi
 Share

Anbefalte innlegg

er ikke getrag kasse på 320.. er ikke samme antall og størrelse splines på 320/zf som på 325/getrag

men hvis det sitter en getrag kasse på 320 motoren som du sier så er det jo bare å prøve:)

Ok. Så den medbringeren er altså kortere? For girkassa sitter ett par cm lenger bak nå enn originalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medbringeren på girkasse fra m20 passer ikke m30, Større indre diameter på "stjerna"

Jo, den passer.

Må være 325 kasse, da denne også heter Getrag 260.

enten så er ikke kassa di getrag men zf ellers så kan det også være forskjell på getrag face og preface

i såfall var jeg heldig med den 325 kassa jeg tok medbringeren fra:) veit ikke om 323 har 325 kasse også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medbringeren på girkasse fra m20 passer ikke m30, Større indre diameter på "stjerna"

Jo, den passer.

Må være 325 kasse, da denne også heter Getrag 260.

enten så er ikke kassa di getrag men zf ellers så kan det også være forskjell på getrag face og preface

i såfall var jeg heldig med den 325 kassa jeg tok medbringeren fra:) veit ikke om 323 har 325 kasse også?

Jeg har montert min jeg ;) Getrag 260 har samme utgående Aksel på M20 og M30, men forskjellig delenr på medbringeren. De andre getrag kassene har mye mindre og flertanna splines.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...