RS-Heggem Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Drittøft!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 likte fargen, skikkelig fin! også den leppa gjorde susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Takk. Veldig uvanlig farge inn og utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Fikk tak i noen brukte felger før hælga. 18" felger med 8,5" 225/40 foran og 9,5" 255/35 bak 6cm felgkant foran og 10,5 bak Det skal var polert felgkant trenger seg en polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Noen som veit hvordan man får bedre rekkevide på nøkkelen på sentrallåsen? Er det radio modulen som mottar signal fra nøkkelen? Noen som veit det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Mulig det hjelper å bytte batteri i nøkkelen din. Koster ikke mye å prøve. Det er utrolig bra rekkevidde når batteriet er bra. Skal være iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Har bytta batteri i begge 2 nøkklene å det vart ikke noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 høres dumt ut MEN!!! : om du skal utvide rekkevidden...putt nøkkelen opp mot hode/haken...det funker faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 høres dumt ut MEN!!! : om du skal utvide rekkevidden...putt nøkkelen opp mot hode/haken...det funker faktisk! Skader ikke å prøv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Kikker litt etter e39T selv og har egentlig ikke sett på blå som tøft før jeg så din Meeegeeeet pen kombinasjon Aroid også med antrasit innertak Behold utblås-røret bak, j..... tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Kikker litt etter e39T selv og har egentlig ikke sett på blå som tøft før jeg så din Meeegeeeet pen kombinasjon Aroid også med antrasit innertak Behold utblås-røret bak, j..... tøft Takk Jeg liker også fargen kjæmpe godt. meget spesiel blå farge. når det blir litt mørkt ute så blir bilen sjøgrønn og når det er lyst så er den ekstrem blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Er det noen som veit hvor man kan kjøp spacere som en over gang fra 74,5 til 72,1? Vist ikke må jeg kjøp vanlig 72,1 spacere å drei ut inn vendig til 74,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 I dag måtte jeg bestill ny tenningslås sylinder tenninglås sylinderen begynner å glippe(gå rundt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Planen over bilen har forandert litt no: - Få bilen rust fri - Facelift nyre - Senk bilen meir foran - Nye sommer felger - trenger bare spacere med over gang fra 74,5mm til 72,2mm - AC Schnitzer bak leppe - AC Schnitzer side skjørt - Led lys i Angel Eyes - Led i grøft lyset - Xenon i Langlyset - Nye speil. kansje m-sport Jeg tenkt jeg skulle bare behold frontleppe. kan bli tøffere vist bilen blir litt lavere foran Går For en plann som ikke alle andre har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Skulle fått bytta ut trelistene inni med noen svarte feks, hadde blitt mye pengere! Fin farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå