Gå til innhold

E30 340i -> S62 ESS Touring


bmwe30is
 Share

Anbefalte innlegg

Må du si hvor du skal på prøvekjøring da? :P Her skriver dem kun prøvekjøring, så er det fritt frem hvor man kjører.

må si hvor jeg skal kjøre ja.. det høres jo greit ut. noen som har det :P

Skal du kjøre på rudskogen krever de at det skal stå "Rudskogen" på prøveskilta mener jeg å huske. Her i bærum er det overhode ingen problem å leie prøveskilt på vanlig kjøring :) Leide i vinter skilt herifra og til valders fordi jeg skulle på hyttetur, "jaja ingent problem og god tur!" fikk jeg i svar :P

har fått med meg det ja, at det må stå at jeg skal kjøre på rudskogen. jeg får begynne med å skaffe prøveskilt til og fra rudskogen, så får jeg ta det som en bonus om jeg får de til å skrive at jeg skal kjøre på banen i tillegg :P

hehe, bare gøy å hente prøveskilt når det er sånn :)

På bilen min har det vist nokk vært prøveskilter så mange ganger att jeg får ikke flere ganger nå.... Svensk chassie det da...

kjipt det da. mener å ha lest en plass at en ikke kan få prøveskilt så mye man vil, så det kan vel stemme det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

har skjedd en del, men ikke så mye kult dessverre. mye arbeid å sparkle/pusse framskjermene. jeg er heldigvis snart i mål. blir bra å få på lakk på de siste delene av bilen.

har gått en del $ og tid på KTMen den siste måneden. tar litt mindre tid å bygge opp en sykkel fra bunn en det gjør med bil :P

DSC_0006_zpsa4305c87.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei denne har vært i mitt eie i 2 år. står trygt her, ikke på min adresse for sikkerhets skyld.

da jeg kjøpte den, henta jeg den hos et forsikringsselskap. sykkelen hadde vert på vei til Polen fra Trondheim bak i en polsk kassebil, men heldigvis ble de stoppa rundt Oslo, pga de mangla et baklys på bilen eller noe :P

hehe nei tror ikke jeg har tid til det dessverre.

men det er jo ikke noe hokkus pokkus å lage det. det største problemet er at man må sveise om bensintanken for å få plass til traversen og stabstaget. vis man skal bruke orginal bensintank da. ellers er det bare å kappe av festene på 5er traversen å sveise på festene fra e30 traversen. ligger vel et par bilder tidligere i tråden av hvordan jeg gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er ikke akkurat uvanlig at disse syklene blir stjelt..

ett tips: før du kapper av festene på e30 traversen, så sveiser du på et vinkeljern eller noe stivt på begge ørene sånn at avstanden mellom blir den samme. litt viktig vis du skal ha noen stive foringer, er ikke mye som skal til før den ikke passer på bilen.

hehe ja, syns diffuseren var litt voldsom i begynelsen. men passer seg inn ganske greit nå syns jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

da er jeg påmeldt e30meet banekjøring/utstilling, så nå må jeg ta meg selv i nakken og bli ferdig med bilen.

er ikke lenge igjen til lakk på framskjermer osv nå. jeg er ikke noen karroseri ekspert, så hjulbuene blir som de blir. ikke helt 100%, men godt nok for denne gang.

ikke tenk på høyden/hjulstilling, den er helt på trynet nå. er bare så jeg kan få den opp og ned av bukken uten å stresse med planker og greier.

dårlig passform på denne gs fangeren. måtte legge i en del noen plasser for å få det til å se greit ut.

noen kjedelige bilder:

image_zpscdf8d5bc.jpg

image_zpsa2966369.jpg

image_zpsa8aa2544.jpg

ellers så har jeg fått på plass buret og baksete:

image_zpsecbc5bc3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...