netrom Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 1 stk komplett framfanger med lyktespylehull og PDC samt tåkelys 1 stk komplett bakfanger med PDC og hull til hengerfeste Fargen er 354 Titansølv Har også: Begge nedre innerskjermer, nye. Lifestyle edition ratt uten airbag Innstegslister Kom med bud, tvilsomt at jeg gidder å sende fram/bakfanger..... Uvaska og litt dårlige bilder: Innstegslister, Lifestyle Ratt, uten airbag fra en 2003 E39 Høyre nedre innerskjerm Morten
netrom Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Skrevet Mai 18, 2011 Hvor mye for den innerskjermen? Kun interressert i den ene? Har begge.....egentlig 3 stk 2v og 1h..... Du får komme med ett bud, men er ikke så veldig hypp på å sende det i posten egentlig. Morten
netrom Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Skrevet Mai 18, 2011 gir 500 for rattet Hadde kunne tenkt meg noen kr mer for det, og ikke trenger jeg å selge til den første som byr...... Morten
HC Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Hvor mye for begge nedre innerskjermer? Så sant de passer pre-facelift? Og er den høyre med feste for temperaturføleren?
netrom Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Skrevet Mai 18, 2011 Passer innstegslistene en touring? Ja, de kommer fra en 2003 touring. Hvor mye for begge nedre innerskjermer? Så sant de passer pre-facelift? Og er den høyre med feste for temperaturføleren? Halv pris av ny pris, er vel realt for alle 3. Aner ikke om de er like. Det er feste for temperaturføler i den høyre. Morten
kabeldeigen Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Passer innstegslistene en touring? Ja, de kommer fra en 2003 touring. Tenkt ut noe pris på disse da? Er de 100% iorden? Ingen løse gummilister?
netrom Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Skrevet Mai 18, 2011 De er hele, men brukt. Bilen hadde vel rulla ca 130'km da jeg tok de av. Har ikke tenkt noen pris, du får gi ett bud utifra hva du mener det er verdt! Morten
netrom Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Skrevet Mai 26, 2011 Har ikke hatt tid i det siste til å ha gjort noe med dette. Rekker ikke å få gjort noe før jeg drar på ferie på lørdag heller. Du får ta kontakt etter den 14 juni, hvis du da fortsatt er interessert. Morten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå