bjørn9 Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Heisann, har en bmw e46 2004 mod. med navipro. det jeg savner er mulighet til å koble til mobil en enhet, letter sagt en aux modul, eller en ipod stasjon. noen som vet om deler /moduler som kan kjøpes? Takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Sjekk ebay, der finnes det et hav av muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Jeg driver og skal legge inn AUX\Ipod\USB i min E46 med Dynavin-E46 spiller. Kjøpte meg original BMW del fra F10 5 serie, de har originalt uttak for AUX og USB i midtkonsoll. kosta 400kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 BMW har også en overgangskabel for USB og Aux til IPOD kobling Da får du lading og avspilling i samme kabel. denne kostet dog 1000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn9 Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Jeg driver og skal legge inn AUX\Ipod\USB i min E46 med Dynavin-E46 spiller.Kjøpte meg original BMW del fra F10 5 serie, de har originalt uttak for AUX og USB i midtkonsoll. kosta 400kr. ------------------------------------------------------------------------------------------------- -hva søkte du på når du fant noe sånt? - passer den med den orginal naviproen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Aux inngang med både lyd og bilde hadde jo vært noe da http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Da har jeg heller villet koblet meg inn på videomodulen (hvis du har tv funksjon i bilen) eller kjøpt meg en brukt videomodul. Det er billigere, bedre og en original løsning. Da har du også muligheten for 2 video innganger. Siden bilen din er fra 2004, har den sikkert en bm54 radio med mulighet for aux tilkobling. Se denne tråden: viewtopic.php?f=10&t=189164 Det beste alternativet til lyddelen er vel en dension gateway 100 eller 300. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå