Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal senke bilen min, men usikker på hvor mye.

Hvis noen kan legge ut bilder av hvordan forskjellige høyder blir seende ut på E36, så hadde det vært konge! Har bladd litt igjennom forumet og ser at de fleste senker 60/40, men jeg har ikke funnet noen bilder av 30/30 for eksempel.

Planen er å senke bilen min minst mulig egentlig, da jeg har M-tech styling og er redd for at nordnorske forhold vil ødelegge frontfangeren.

:)

Skrevet

jeg også hadde den du linka til :D

Ble ok stivt, bra og kjøre med!

Men skal du ha dette i vognkortet må du opp og vise kjaaapt, lakken flasset av på bakfjærene mine etter noen uker.

Skrevet

Jeg senket min E36 coupe 60/40. kjøpt H&R Cup Kit. og ble veldig fornøyd. fikk det godkjent hos biltilsyndet også, sammen med 17" felger. hadde sikkert fått på 18" også. skal se om jeg finner noen bilder å sende deg.

Skrevet

fant noen bilder. de første er bilen veldig møkkete. da jeg hadde vært så dum å lånt den bort. og fått den tilbake med noe som skule ligne polering. fikk en kamerat til å fikse den ordetlig opp og det er siste bilde ifra. litt mørtk men ser resutatet.

i0a8j4chrsxq8mwue7z2.jpg

0pra15bqqxx7rpk1ck9q.jpg

xm4nv6tnki29b7hxet2y.jpg

Skrevet
Bare litt ot, men de skjørta der sitter feil vei...

jeg vet de står feil vei. men var forseint å gjøra om når de hadde blitt festet med 2bokser med Teck7. bilen er også vrak. da han som kjøpte den ikke klarte å holde den på veien :(

Skrevet

ikke noe problem og få det godkjent, så lenge du tar hjulstillingskontroll, og stiller det inn innen rimelighetens grenser :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...