NBCustom Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 hahahahah, dette er et høydepunkt, lenge siden jeg har sett noe så rått. Eksempler på noen kommentarer som har møtt på denne herjegårdsvogna: Kopierat från zatzy.com Citerar en kommentar på facebook. "Haha prata med en kompis som känner ägaren till m5:an, han hade sagt att han blivit från åkt av en limpröd 245:à med expresstakräcke! Och 175r i bak, haha klockrent!!! Jag och polarn åkte runt på stan i hans 330 kompressor och utbrast när vi såg 240in, fan vad coolt om det var 700kh i den, (med tanke på det nya avgasystemet (orginaldraget)) upp vid rödljuset, och ja, det slutade som för m5an... Sjukt härlig bil. Han brukar komma till Örebros bilhäng ställe, tror inte många vet vad som gömmer sig i den bilen, den låter ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Tøft ja. Gutta på Sørlie auto uttafor Trondheim, har også en grom brun 245 med 16V 2.5 turbo motor på 550+ hk. Kjører som f på ACR med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 uff, bruke en så nydelig motor i en slik bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 det var litt tøft ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Helt rått *liker veldig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 en av FÅ volvoer jeg kunne tenkt meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå