Supermen Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Skrevet Mai 19, 2011 10/11V er etter litt utlading...Ubelastet...Batteriet er ikke fullladet...da jeg ikke har funnet feilen enda... Dette var før lyset gikk opp for meg og jeg koblet vekk batteriet...
Bjørn 320 Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 10/11V er etter litt utlading...Ubelastet...Batteriet er ikke fullladet...da jeg ikke har funnet feilen enda...Dette var før lyset gikk opp for meg og jeg koblet vekk batteriet... Om batterispenninga er ned mot 10V er det flatt, så godt som utlada. Om du tek ut alle sikringane i sikringsboksen, går det fortsatt strøm ut av batteriet?
Supermen Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Skrevet Mai 19, 2011 Om batterispenninga er ned mot 10V er det flatt, så godt som utlada. Om du tek ut alle sikringane i sikringsboksen, går det fortsatt strøm ut av batteriet? Koblet som nevnt her før ampermeter i serie mellom minus og batteri og prøvde å ta ut en og en sikring...men ingen forskjell på meteret... Har ikke prøvd å ta ut alle samtidig...
LK Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 Ville sjekket dynamoen. Er diodebrua defekt kan den lade fint,men trekker strøm som f når bilen ikke går. Ville prøvd å ta av +ledningen på dynamoen og sett om den tapper seg da. Har også vært borti startere som fungerer fint,men tapper strøm...
Supermen Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Skrevet Mai 19, 2011 Den lader helt OK...men som jeg nevnte kan være den synger på siste verset siden jeg hører en "summer-lyd" zzzz rundt dynamoen (når bilen er av)...men uten å være 100% sikker at det er den...så mest sannsynlig egentlig Men godt poeng...Dette er ikke undersøkt enda (om den er fuck'a)...
Skruern Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 Prøvd å frakoble hovedkabel og styrestrøm til startmotor?
huldra66 Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Viftemotstand eller pinnsvinet som noen kaller det kan ivertfall tømme batteriet på E39, mulig det samme er tilfellet på E36?? , Noen opplever att vifta går etter att tenning er skrudd av eller att den plutselig kan starte mens bilen står for seg selv. ( kompis av meg opplevde det ) Hilsen Terje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå