Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Splittere er som en "frontleppe" du monterer under m-tech fangeren, men er 2 deler, en på hver side, ikke en leppe over hele. Ser mye sintere ut. Lettere å se i tråden min, da skjønner du hva jeg mener ;)

Use9.jpg

Sånn.

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ok så jo bra ut det der;) får ta meg tid en dag til å lese igjennom hele tråden din;) sorte nyrer er planlagt så kanskje det blir splittere å;)noen gode tips til hvor jeg får kjøpt angel eyes?

Skrevet

Kjøpte sånne ringer jeg monterte inni lykta jeg, solgte på biltema før, men kjøpte av en på forumet jeg. Men ebay, GS, Schmiedmann, Koed.. Hehe, bare å lese det :)

Skrevet
E hadd angel eyes fra gs og de tålt ikke kulda her oppe, byttet 2 ganga før e fikk pengan igjen og gikk te bake te vanli tåkelys.

hm.. har jo sedd andre som har angel eyes her nord så høres jo snodi ut...

Skrevet

Ja men de funka dårlig på vintern, ihvertfall de fra gs, det innrømt de etter e klaga på nr 2 og lurt på om da va bærre e eller fleire som hadd problem. og da va da ikke.

Skrevet

På tide med en liten oppdatering;) da var ny felgene kommet på bilen;) beklager for skitten bil på bilde:S Angel eyes, nye sideblinklys og sorte nyrer ble sendt idag;)

qx87mg0xft0b2f5krxe3.jpg

5lmdz5c0d0xk3phddkbs.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...