spruddel Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Splittere er som en "frontleppe" du monterer under m-tech fangeren, men er 2 deler, en på hver side, ikke en leppe over hele. Ser mye sintere ut. Lettere å se i tråden min, da skjønner du hva jeg mener Sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 ok så jo bra ut det der;) får ta meg tid en dag til å lese igjennom hele tråden din;) sorte nyrer er planlagt så kanskje det blir splittere å;)noen gode tips til hvor jeg får kjøpt angel eyes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Kjøpte sånne ringer jeg monterte inni lykta jeg, solgte på biltema før, men kjøpte av en på forumet jeg. Men ebay, GS, Schmiedmann, Koed.. Hehe, bare å lese det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 E hadd angel eyes fra gs og de tålt ikke kulda her oppe, byttet 2 ganga før e fikk pengan igjen og gikk te bake te vanli tåkelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 E hadd angel eyes fra gs og de tålt ikke kulda her oppe, byttet 2 ganga før e fikk pengan igjen og gikk te bake te vanli tåkelys. hm.. har jo sedd andre som har angel eyes her nord så høres jo snodi ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Ja men de funka dårlig på vintern, ihvertfall de fra gs, det innrømt de etter e klaga på nr 2 og lurt på om da va bærre e eller fleire som hadd problem. og da va da ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 hm håp mine hold. har bestilt angeleyes, sorte nyrer og nye sideblinklys nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 På tide med en liten oppdatering;) da var ny felgene kommet på bilen;) beklager for skitten bil på bilde:S Angel eyes, nye sideblinklys og sorte nyrer ble sendt idag;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 pene felger! Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Takker;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Nå ble jeg missunelig grats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 få den bilen vasket og nypolert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Zwirc Takker;) hemanoo90 skulle egentlig gjøres i dag, men er ikke så lurt å holde på ute i regnet:P så venter på fin været;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 ser dessverre ut til at det blir god tid til å gjøre noe med bilen i fremtiden, da jeg mistet sertifikatet i går:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Uff da, det er kjipt. Hvorfor, hvor fort hvis det var fart i hvilken sone? Hvor lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå