Gå til innhold

Min Bmw 320dat M-tech2 e46 turbohavari? side 6

Share

Anbefalte innlegg

134kmt i 90sonen..ble målt i det jeg kjørte forbi 3biler.. laseren var skjult i noen busker... vet ikke enda hverken hva boten ble på eller hvor lenge jeg blir uten sertifikat.. u følge tabellen blir jeg uten i 3-6mnd:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja da har jeg fått montert sortenyrer å må si jeg ble fornøyd med resultatet;) er litt usikker på hvordan jeg skal montere angel eyes'a?:S:P

Fikk brev fra politiet på mandagen om 10000 i bot og 8mnd uten lappen:S sendte svar tilbake idag om at jeg ikke godtok forelegget, så får se om jeg klarer å få ned sperrefristen/bota i rettsak da;) har også snakket så vidt med advokat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm ok. kanke si at jeg så noen klips i pakken.. men har en kompis som har montert ringer fra gs før på likens bil så får høre med han hvordan han gjorde det;) skal ta bilder når jeg får montert angel eyes og vasket bilen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sånner ringer kjøpt hos gs ccfl ringer. Ikke xenon. Vurderer også å bytte nær og langlys til xenon å blått/hvit lys i spredere å;) Skal ta å få pusset ned framfangeren i løpet av sommeren å få den opplakkert å montere splittere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :) Ja, bytte spredere til blåere, prøvde 5000k fra GS, det ble for hvitt. Skal bestille 8500k fra dioder.no etter ferien. Xenon har jeg heldigvis, men ikke bi-xenon, så er ikke i fjærnlys, men det trenger jeg ikke :) Splittere så er den fin i fronten! Bare bytte speil :) Svarte, carbon eller lakkerte splittere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok det blir carbon i å med at jeg kjøpte carbon nyrer. var det eneste jeg fant på gs når jeg kjøpte så...får se hvordan det blir. hvis ikke sender jeg både splittere å nyrer tilbake å handler sorte fra koed. joa m3 speil er planen;) Skal også investere i ett bilstein b14 coiloverkit til bilen å + få proffsota rutene rundt om så trur jeg jeg er i mål;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...