M-tech02 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 134kmt i 90sonen..ble målt i det jeg kjørte forbi 3biler.. laseren var skjult i noen busker... vet ikke enda hverken hva boten ble på eller hvor lenge jeg blir uten sertifikat.. u følge tabellen blir jeg uten i 3-6mnd:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 De skal trekke av 10% ved forbikjøring, så da ender du jo på 120,6 og man mister den jo i 126 i 90-sona, så den der ville jeg ikke gitt meg på med det første. Problemet er vel hvis du har samtykket allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 joda har nok det, men fikk beskjed at det kunne jeg trekke om jeg ville.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Da var det kommet ny pakke fra gs;) Angel eyes, Sorte nyrer og nye blanke sideblinklys;) Så må vell ta meg en tur ut å montere i løpet av ettermiddagen å få tatt noen bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Gjør det Men hva skjedde med lappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 ja da har jeg fått montert sortenyrer å må si jeg ble fornøyd med resultatet;) er litt usikker på hvordan jeg skal montere angel eyes'a?:S:P Fikk brev fra politiet på mandagen om 10000 i bot og 8mnd uten lappen:S sendte svar tilbake idag om at jeg ikke godtok forelegget, så får se om jeg klarer å få ned sperrefristen/bota i rettsak da;) har også snakket så vidt med advokat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Hæ, det var sykt lenge uten da! Nei, kjør på mot dem, kan sikkert slippe en god stund Få ut bilder da! Angel eyes, er det ccfl ringer eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Er sånne ringer som skal limes fast inni lykta... ja syns selv det var leeeenge så skal prøve å få under 6mnd ihvertfall så jeg slipper oppkjøring på nytt:S;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Sikker på at de limes a? Er nok sånne klips som man vrenger rundt ringen og dytter innpå i lykta. Helt kurrant å montere, fikk heldigvis hjelp av en kompis jeg, men er ingen umulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 hm ok. kanke si at jeg så noen klips i pakken.. men har en kompis som har montert ringer fra gs før på likens bil så får høre med han hvordan han gjorde det;) skal ta bilder når jeg får montert angel eyes og vasket bilen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 Har da fått montert carbon nyrer og angel eyes;) Gjenstår bare å få vasket å polert bilen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 pent! 8000k? Liknet på mine. carbon nyrer jeg også har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 Er sånner ringer kjøpt hos gs ccfl ringer. Ikke xenon. Vurderer også å bytte nær og langlys til xenon å blått/hvit lys i spredere å Skal ta å få pusset ned framfangeren i løpet av sommeren å få den opplakkert å montere splittere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Ok Ja, bytte spredere til blåere, prøvde 5000k fra GS, det ble for hvitt. Skal bestille 8500k fra dioder.no etter ferien. Xenon har jeg heldigvis, men ikke bi-xenon, så er ikke i fjærnlys, men det trenger jeg ikke Splittere så er den fin i fronten! Bare bytte speil Svarte, carbon eller lakkerte splittere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 tror nok det blir carbon i å med at jeg kjøpte carbon nyrer. var det eneste jeg fant på gs når jeg kjøpte så...får se hvordan det blir. hvis ikke sender jeg både splittere å nyrer tilbake å handler sorte fra koed. joa m3 speil er planen;) Skal også investere i ett bilstein b14 coiloverkit til bilen å + få proffsota rutene rundt om så trur jeg jeg er i mål;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå