Gå til innhold

Min Bmw 320dat M-tech2 e46 turbohavari? side 6

Share

Anbefalte innlegg

Glad jeg valgte carbon egentlig jeg, litt tøft med noe litt annerledes, passer veldig bra til fargen på bilen min også synes jeg. Ta detaljbilde da, så man ser kontrastene bedre :D Blir nok et bilstein sett på meg også om en stund. Bruker bilen så lite nå, har en annen som er bruksbil, også skal min vinterlagres, så gidder ikke bruke masse penger på den nå. Men Eisenmann bakpotte kan det hende det blir snart, får se :) Lyst til å bytte hele eksosen senere også, med grenrør og bytte kat osv :) Liker planene dine :D Mulig jeg soter foran på min også, mulig ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe:P Regner med at det blir trf-performance steg 2 på meg. da bytter jeg downpipe og fjerner fremre katalysator. får se om det blir annen bakstuss med tiden og. Holder også på å bygge subkassa ned i reservehjulsbrønnen slik at det blir skjult;) Tror ikke det blir gjort så mye mer utvendig på bilen i år. da den mest sannsynlig kommer til å bli stående til i slutten av februar bynnelsen av mars pga at man ikke har sertifikat lenger:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poleringsmiddel du bør se på er ''merings e90'' han brukte autoglyd HD wax til 750 kr ca , det er KONGE! Det skal ihvertfall jeg kjøpe når jeg skal polere neste gang. Kjipt det med lappen, men ja på den positive siden, mye tid til bilen. Sleng opp bilder av poleringsprodukter du kjøper og før/etter bilder. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kittet fungerer veldig bra. Jo lavere tall, jo grovere er det. S03 er grovere enn S17 osv. Hvis du skjønner. Så avslutt med den høyeste, muligens du kan hoppe over noe, men prøv deg frem forsiktig med roterende masin på 1500-1700 rmp, så finner du ut av det :) Husk å lese mye på dcn, så kan du lære mye om kjørespor, brennmerker osv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Det er hovedsaklig frontfangeren man ser det mest på, og resten av skjørtene. Ellers er det jo sportsunderstellet da, senket litt (enten 15/15 eller 20/20, alle sier forskjellig). Også er det vel et annet ratt og felger :) Kanskje noe mer, men er vel det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...