M-tech02 Skrevet September 17, 2011 Forfatter Skrevet September 17, 2011 Husker ikke hva det var... var noen pærer e46diesel hadde liggende... så byttet bare mine orginale mot hannes.
M-tech02 Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Ja da nærmer vinteren seg med stormskritt.. Så må vell begynne å tenke på nye vinterdekk/felger. Har kjørt med 225/45-R17 piggfri å har tenkt å bytte til 205/55-R16 piggdekk. Noen som vet om sider før felger/dekk eventuelt felgpakker?
e46diesel Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Kjøp 205-60-16, blir enda bedre og kjøre med den profilen.
M-tech02 Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 uhki.. men har du tips til en plass der de selger felger og dekk?
M-tech02 Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Skrevet Desember 10, 2011 Noen som vet om garasjeplass på østlandet? eller i nærheten av halden?
M-tech02 Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 Jauh der var endelig sertifikatet på plass igjen;) Å bimmern er på veien igjen;)
M-tech02 Skrevet April 11, 2012 Forfatter Skrevet April 11, 2012 Ja da hadde man vært uheldig å gløttet litt for mye i vårkatalogen til GS Bildeler:P Bilstein B14 coilovers, ny M-tech2 fremfanger, m3speil og div småting på tur nå Gleder meg til jeg sommeren kommer her så jeg kan få satt på 19" igjen;)
M-tech02 Skrevet April 18, 2012 Forfatter Skrevet April 18, 2012 Ja da var det kommet stoor pakke i posten idag fra GS bildeler;) Ble pinadø julaften to ganger i år;) Blir vell montering i løpet av uken og håper å få lakket speila å fangern snarest mulig;)
M-tech02 Skrevet April 21, 2012 Forfatter Skrevet April 21, 2012 Hmhm å atter hm:S har nå montert coiloversene. å får ikke alt til å stemme helt. Mener på at justeringa til fjæra(høyde) bake skal være skruet fast, men var ikke med noe feste til den. i tillegg så står det at skrifta på fjærene skal være "oppover" altså rett vei når man leser. dette fikk jeg ikke til å stemme bake heller, for da passet ikke fjæra på justeringen. samtidig så var jeg så dom å uvitende at jeg bestilte ikke nye fjærbeinslagre å selfølgelig var det ene bake gåent:S så nå må jeg vente på ett nytt lager før jeg kan dra ut å teste etc. men ble meget fornøyd med senken på bilen;) gjorde seg virkelig;) skal få knipset noen bilder når jeg får de nye lagrene montert å vasket bilen;)
M-tech02 Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 Ja da var bilstein b14 montert;) max senk bake og fremme. bilen ble fantastisk å kjøre med;) å har faktisk ikke tatt neddi enda;) Hjulbue foran Hjulbue bak, ja vet den skal heves litt her;)
M-tech02 Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Ble litt i tvil nå på hva mer jeg skal gjøre med fronten. Har lyst til å få tak i en leppe som går under langs hele fronten og følger konturene. noen her som vet hvor jeg kan få tak i det? eller om jeg bare skal gå for splittere? videre så skal jeg prøve å få time for proffsoting av rutene rundt om. hadde håpet jeg skulle få gjort dette for sommertreffet på acr, men det blir ikke tid. ellers så gjenstår vell bare å få sotet baklyktene før jeg sier meg fornøyd utvendig. så da blir det vell mer å begynne å pjuske innvendig.
M-tech02 Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 Bestilt nytt komponent sett fremme pluss imprint lydprosessor. Blir muligens soting i neste uka om Tintorama får tid.
SiohZ Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 lite tips som gjør utsene noe penere på din, bytt blinkers i front med svart bakgrunn i stedet for blankt ser mer gjennomført ut. ska gjøre akkurat d samme med min er d ccfl ringer du har eller LED i angel eyes ? driver og vurderer hvordan jeg skal ha på min så bra ut det du hadde gjort.
M-tech02 Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Skrevet Juli 6, 2012 hm takk for tipset;) er ccfl ringer som er montert, kjøpt på gs. Hm husker ikke hva jeg betalte var vell litt i unnerkant av 9000kr tror jeg. var på tilbud hos gs. har også tenkt å sote baklytene. men er usikker på om jeg skal bruke film eller lakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå