Gå til innhold

Min Bmw 320dat M-tech2 e46 turbohavari? side 6

Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja da nærmer vinteren seg med stormskritt.. Så må vell begynne å tenke på nye vinterdekk/felger. Har kjørt med 225/45-R17 piggfri å har tenkt å bytte til 205/55-R16 piggdekk. Noen som vet om sider før felger/dekk eventuelt felgpakker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Ja da hadde man vært uheldig å gløttet litt for mye i vårkatalogen til GS Bildeler:P Bilstein B14 coilovers, ny M-tech2 fremfanger, m3speil og div småting på tur nå;) Gleder meg til jeg sommeren kommer her så jeg kan få satt på 19" igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmhm å atter hm:S har nå montert coiloversene. å får ikke alt til å stemme helt. Mener på at justeringa til fjæra(høyde) bake skal være skruet fast, men var ikke med noe feste til den. i tillegg så står det at skrifta på fjærene skal være "oppover" altså rett vei når man leser. dette fikk jeg ikke til å stemme bake heller, for da passet ikke fjæra på justeringen. samtidig så var jeg så dom å uvitende at jeg bestilte ikke nye fjærbeinslagre å selfølgelig var det ene bake gåent:S så nå må jeg vente på ett nytt lager før jeg kan dra ut å teste etc. men ble meget fornøyd med senken på bilen;) gjorde seg virkelig;) skal få knipset noen bilder når jeg får de nye lagrene montert å vasket bilen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Ble litt i tvil nå på hva mer jeg skal gjøre med fronten. Har lyst til å få tak i en leppe som går under langs hele fronten og følger konturene. noen her som vet hvor jeg kan få tak i det? eller om jeg bare skal gå for splittere?

videre så skal jeg prøve å få time for proffsoting av rutene rundt om. hadde håpet jeg skulle få gjort dette for sommertreffet på acr, men det blir ikke tid. ellers så gjenstår vell bare å få sotet baklyktene før jeg sier meg fornøyd utvendig. så da blir det vell mer å begynne å pjuske innvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

lite tips som gjør utsene noe penere på din, bytt blinkers i front med svart bakgrunn i stedet for blankt :) ser mer gjennomført ut. ska gjøre akkurat d samme med min :) er d ccfl ringer du har eller LED i angel eyes ? driver og vurderer hvordan jeg skal ha på min ;) så bra ut det du hadde gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm takk for tipset;) er ccfl ringer som er montert, kjøpt på gs. Hm husker ikke hva jeg betalte var vell litt i unnerkant av 9000kr tror jeg. var på tilbud hos gs. har også tenkt å sote baklytene. men er usikker på om jeg skal bruke film eller lakk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...