M-tech02 Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 Husker ikke hva det var... var noen pærer e46diesel hadde liggende... så byttet bare mine orginale mot hannes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Ja da nærmer vinteren seg med stormskritt.. Så må vell begynne å tenke på nye vinterdekk/felger. Har kjørt med 225/45-R17 piggfri å har tenkt å bytte til 205/55-R16 piggdekk. Noen som vet om sider før felger/dekk eventuelt felgpakker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Kjøp 205-60-16, blir enda bedre og kjøre med den profilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 uhki.. men har du tips til en plass der de selger felger og dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 Noen som vet om garasjeplass på østlandet? eller i nærheten av halden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Jauh der var endelig sertifikatet på plass igjen;) Å bimmern er på veien igjen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Ja da hadde man vært uheldig å gløttet litt for mye i vårkatalogen til GS Bildeler:P Bilstein B14 coilovers, ny M-tech2 fremfanger, m3speil og div småting på tur nå Gleder meg til jeg sommeren kommer her så jeg kan få satt på 19" igjen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Ja da var det kommet stoor pakke i posten idag fra GS bildeler;) Ble pinadø julaften to ganger i år;) Blir vell montering i løpet av uken og håper å få lakket speila å fangern snarest mulig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Hmhm å atter hm:S har nå montert coiloversene. å får ikke alt til å stemme helt. Mener på at justeringa til fjæra(høyde) bake skal være skruet fast, men var ikke med noe feste til den. i tillegg så står det at skrifta på fjærene skal være "oppover" altså rett vei når man leser. dette fikk jeg ikke til å stemme bake heller, for da passet ikke fjæra på justeringen. samtidig så var jeg så dom å uvitende at jeg bestilte ikke nye fjærbeinslagre å selfølgelig var det ene bake gåent:S så nå må jeg vente på ett nytt lager før jeg kan dra ut å teste etc. men ble meget fornøyd med senken på bilen;) gjorde seg virkelig;) skal få knipset noen bilder når jeg får de nye lagrene montert å vasket bilen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Ja da var bilstein b14 montert;) max senk bake og fremme. bilen ble fantastisk å kjøre med;) å har faktisk ikke tatt neddi enda;) Hjulbue foran Hjulbue bak, ja vet den skal heves litt her;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Ble litt i tvil nå på hva mer jeg skal gjøre med fronten. Har lyst til å få tak i en leppe som går under langs hele fronten og følger konturene. noen her som vet hvor jeg kan få tak i det? eller om jeg bare skal gå for splittere? videre så skal jeg prøve å få time for proffsoting av rutene rundt om. hadde håpet jeg skulle få gjort dette for sommertreffet på acr, men det blir ikke tid. ellers så gjenstår vell bare å få sotet baklyktene før jeg sier meg fornøyd utvendig. så da blir det vell mer å begynne å pjuske innvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Bestilt nytt komponent sett fremme pluss imprint lydprosessor. Blir muligens soting i neste uka om Tintorama får tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 blei bra med senkesett. mye betalte du for kittet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 lite tips som gjør utsene noe penere på din, bytt blinkers i front med svart bakgrunn i stedet for blankt ser mer gjennomført ut. ska gjøre akkurat d samme med min er d ccfl ringer du har eller LED i angel eyes ? driver og vurderer hvordan jeg skal ha på min så bra ut det du hadde gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 hm takk for tipset;) er ccfl ringer som er montert, kjøpt på gs. Hm husker ikke hva jeg betalte var vell litt i unnerkant av 9000kr tror jeg. var på tilbud hos gs. har også tenkt å sote baklytene. men er usikker på om jeg skal bruke film eller lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå