Gå til innhold

Min Bmw 320dat M-tech2 e46 turbohavari? side 6

Share

Anbefalte innlegg

ja da har turboen mest sannsynlig takket for seg:S skulle ta ei forbikjøring. kom ett lite poff å mistet så å si all effekt. kjørte hjem, så kom det masse hvit/grå røyk. flyttet bilen inn i garasjen idag å da røyk det ikke. regner med at det er turboen som har takket for seg:S lurer på om det er noen som kan gi meg noen tips til hva jeg må gjøre for å få sjekket turboen? mye som må plokkes bort for å komme til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Ja etter lang og lenge så er turboen byttet. skulle bare ta ett oljeskift nå ikveld før oppstart. da jeg skulle prøve å starte bilen klikket det bare i startmotoren. på med start kabler. bilen startet og gikk i 5-10sek før den stoppet. prøvde på nytt startet og stoppet med engang. ventet en stund å prøvde igjen å da startet den og gikk i 5-10sek. dette gjentok seg flere ganger. noen som vet hva som kan være feilen? bilen gikk fint da jeg kjørte den inn i garasjen før jeg plukket av turboen. kan det være så enkelt som at den ikke får nok strøm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

ikke vært inne her på lenge, bilen har jeg enda, å funker bare fint;) problemet som jeg skrev over her viste seg å være en vakumslange jeg hadde satt på feil plass:P ellers så er det gjort fint lite med bilen annet en div service og vedlikehold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...