BMWPower Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 BMWCCN avd Hordaland og Rogaland arrangerer felles treff i Haugesund 21 Mai. Det blir banekjøring og utstilling med premiering. Info: Førermøte kl 12.00 & 14.00. Banekjøring starter rett etter førermøte, familiekjøring og frikjøring. 20min pr. heat. Premieutdeling for utstillingen kl 16.30. 350kr for banekjøring. 100kr for kun utstilling. Utstilling/premiering i følgende klasser: Eldre enn 79 80 til 89 90 til 99 2000 eller nyere. Link: http://www.facebook.com/home.php#!/event.php?eid=107362689348277 Info kommer på BMWCCN sine sider ila dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Begynner utstillingen også kl. 12:00? Håper på mye folk og biler i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennethkenzow Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 har jo ikke akkurat meldt fint vær da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Begynner utstillingen også kl. 12:00?Håper på mye folk og biler i alle fall. Oppstilling til utstilling begynner med en gang ja, men bedømmingen starter nok ikke før litt senere Tror det kommer litt bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 har jo ikke akkurat meldt fint vær da :/ Det er nå meldt opphold og ingen regn, for meg så er det super fint når vi er på vestlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 viewtopic.php?f=9&t=186812 Jeg skal jo kjøre og stille ut, får jeg tatt dømming på bilen min litt raskt så jeg kommer meg utpå banen da eller blir det tatt etter jeg har kjørt og bilen er skitten igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=186812Jeg skal jo kjøre og stille ut, får jeg tatt dømming på bilen min litt raskt så jeg kommer meg utpå banen da eller blir det tatt etter jeg har kjørt og bilen er skitten igjen? Det kan du velga, får ikkje noe premie uansett siden eg ska vær me på bedømmingen Neida, fikse bedømming før du kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=186812Jeg skal jo kjøre og stille ut, får jeg tatt dømming på bilen min litt raskt så jeg kommer meg utpå banen da eller blir det tatt etter jeg har kjørt og bilen er skitten igjen? Det kan du velga, får ikkje noe premie uansett siden eg ska vær me på bedømmingen Neida, fikse bedømming før du kjøre Akuratt det jeg fryktet Hehehehe! Skal til Dekk1 å legge om bakdekkene mine, så jeg har litt mer å ta av til kjøringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 20 minutter pr. heat????? det kommer til å gå rett til helvette, er nok tomme for både grep i dekk og bremser lenge før den tiden. 10 minuter holder nok i massevis. tar med meg M3'n å kommer opp jeg iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Blir bra me treff, bare de kan regne ifra seg idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Har troa på fint vær imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 20 minutter pr. heat?????det kommer til å gå rett til helvette, er nok tomme for både grep i dekk og bremser lenge før den tiden. 10 minuter holder nok i massevis. tar med meg M3'n å kommer opp jeg iallefall. Høres ut som du må både kjøpe nye bremser, dekk og endre på kjørestilen din... Spent på hvor mange runder de OEM klossene varer før de fader. Fikk jo selfølgelig ikke de nye klossene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 20 minutter pr. heat?????det kommer til å gå rett til helvette, er nok tomme for både grep i dekk og bremser lenge før den tiden. 10 minuter holder nok i massevis. tar med meg M3'n å kommer opp jeg iallefall. Du må jo ikke kjøre i 20min Kan kjøre av når du vil. Men det blir 20 min frikjøring og 20 min familiekjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 20 minutter pr. heat?????det kommer til å gå rett til helvette, er nok tomme for både grep i dekk og bremser lenge før den tiden. 10 minuter holder nok i massevis. tar med meg M3'n å kommer opp jeg iallefall. Høres ut som du må både kjøpe nye bremser, dekk og endre på kjørestilen din... Spent på hvor mange runder de OEM klossene varer før de fader. Fikk jo selfølgelig ikke de nye klossene mine Er en gokartbane du skal kjøre på, ikke rudskogen, så fading i bremsene skal veldig mye til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 20 minutter pr. heat?????det kommer til å gå rett til helvette, er nok tomme for både grep i dekk og bremser lenge før den tiden. 10 minuter holder nok i massevis. tar med meg M3'n å kommer opp jeg iallefall. Høres ut som du må både kjøpe nye bremser, dekk og endre på kjørestilen din... Spent på hvor mange runder de OEM klossene varer før de fader. Fikk jo selfølgelig ikke de nye klossene mine Er en gokartbane du skal kjøre på, ikke rudskogen, så fading i bremsene skal veldig mye til... Kommer helt ann på hvilken bil du har det. på Reve gokart bane holder M3 bremsene og PS2 dekkene ca 5-6 runder, da er de blitt veldig dårlige. klart nå man kjører bånn gass og bråbremser hele tiden får ikke bremsene tid til å kjøle seg ned imellom bråbremsingene, og en M3 får VESENTLIG høyere fart enn f.eks en 320 så det krever mye mer av bremsene. Små baner er derfor SVÆRT harde på bremsene og dekkene på motorsterke biler. På Rudskogen/Våler kunne jeg nok fint kjørt 20 minutter. Men takket være litt facebook kluss på kjøretidene var jeg 45 minutter for sein i dag, så jeg kommer ikke alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå