kevage Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Mtech vinge er i bra stand SOLGT! Hartge vinge er i ok stand, men bør sparkles på flere plasser, for å den skikkelig bra. SOLGT Fronten må påregnes en del arbeid for å få fin. Har kun bilde av fronten per idag, men kan få tatt bilder av vingene i helgen. Kom med fornuftige bud. Har også splitter nye senkefjører (H&R - 35-45 ) SOLGT! Selges pga ny bil. ( Har forøvrig også mtech bakfanger med liten reparerbar skade, som jeg skal vurdere å selge) Vurderer også å selge hele bilen som rep objekt med alt av mtech listet ovenfor pluss splitter nye senkefjører. PM for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevage Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kkorsnes Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Hvor mye skal du ha for Mtech vingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevage Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Hvor mye skal du ha for Mtech vingen? Bud over 1000 blir vurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevage Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Oppdatert med bilder av mtech vingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Pris på senkefjører? TUV-papirer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skar89 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Hei, den vingen med det hulle på midten? er den solgt? hvis ikke så kjøper jeg den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevage Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Hei, den vingen med det hulle på midten? er den solgt? hvis ikke så kjøper jeg den! Den er ikke solgt enda, men har flere som er interesserte, så det er bare til å komme med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevage Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Pris på senkefjører? TUV-papirer? Bud. Har ikke TUV papirer liggende tror jeg, men de finner man på hjemmesiden til H&R. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skar89 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevage Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 1500,- Det er notert, om ingen byr høyere ut uken, er den din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skar89 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 1500,- Det er notert, om ingen byr høyere ut uken, er den din. toppers send meg en mail hvis jeg vinner bude runden;P tommy-skar@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevage Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 1500,- Det er notert, om ingen byr høyere ut uken, er den din. toppers send meg en mail hvis jeg vinner bude runden;P tommy-skar@hotmail.com Det er greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 1600kr For m-tech flippen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Dette er hartge vingen da simen? Er det den du vill ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå