Gå til innhold

Nummerplateholder røyk, hvilke deler trenger jeg?

Galldrian
 Share

Anbefalte innlegg

Gikk på en smell idag. Ublidt møte med felgen til en X3 i et kryss. Den rev av nummerplateholderen min samt noe plast/crom trim.

Min feil og heldigvis kun skade på min bil, hell i uhell :S

Jeg har funnet trimmen, men jeg er litt usikker på hva jeg trenger av skruer og tilbehør til selve nummerplateholderen. Hvordan henger dette fast egentlig? Og hva er det jeg trenger av skruer her http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 1G1934151F (nr 22-33)

Slik ser skiten ut nå. Del nr 9 "klips skiltskrue" hang heldigvis igjen, de ser uskada ut.

upimrq893ksi6wcbmuit.jpg

ucafgfa8fz8c39jsh6e2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm sikker på det? Fant bilder av den deler du nevner her http://www.ecstuning.com/BMW-E39-M5-S62_5.0L/ES75193/

Det er jo de brede selvexpanderende plast skruene som holder selve støtfangeren på plass, eller tar jeg helt feil?

Slik jeg forstå etter å ha sett litt på den ødelagte skiltholderen så sitter feste i selve holderen, det trykkes inn i støtfangeren og spennes fastmed del nr 9 som er to små butte plast knotter?

Hvis det stemmer er det eneste jeg mangler av skruer/mutter det som fester selve skiltet til holderen. Litt dumt å bestille allt av skruer på det bildet for å være sikker, men er vell kanskje ingen annen utvei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke jeg husker feil, satt den fast i de fire festene som du nevner sitter på plata, som du bare presser inn i fangern. Men jeg husker at jeg også fjerne to eller muligens fire klips når jeg tok den av. Den sitter nok uten de og, men med de er du jo helt sikkert, de koster ikke skjorta heller, så du kan jo bestille ett par når du kjøper ny plate. Var ikke noe annet den satt i. Eneste du trenger til og feste skiltholderen er de skruene som er der fra før av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...