skrape Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Er per idag eier av en e46 coupe, og en mondeo stasjonsvogn. Mondoen skal selges grunnet kjøp av leilighet, men samtidig trenger jeg en bil som kan være praktisk når det trengs. Vil ikke selge coupeen, og har derfor vurdert å handle takboks. Men, har aldri sett en coupe med takboks, finner heller ingen bilder på internett. Er det noen her som har sett en coupe med takboks og har noen meninger om det? Her er bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 I denne tråden finner du flere bilder av E46 coupe med takstativ hvertfall, ikke noe problem å montere tak/skiboks på det. http://www.e46fanatics.com/forum/showth ... p?t=562479 Jeg har selv et takstativ til min E46 coupe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Fytti grisen... Så nært perfeksjon en 3 serie sedan kan komme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå