Reven Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Gratulera me nye bil Thomas Kjøpt deg diesel o du likte jo ikkje heilt diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Fine denna Thomas! Gratulera :- D Satse på at du blir å se på BMWCCN treffe på Årabrot då allikavel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Fine denna Thomas! Gratulera :- DSatse på at du blir å se på BMWCCN treffe på Årabrot då allikavel? Ja satsa på de Håvard! Blei litt øve 6timar Polering idag, å då va me 2 mann! aldri vore borti nåke så gale ang vaskeriper + det va møøøøøøøøkje lakkråk på den eine sida! men nå er den helt nydelig igjen=) kommer sikkert bilder imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Polering første dagen da bilen var FULL av lakkråk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 jaaaa, toyota sotra skiltholderne eg buttet ut til BMWCNN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 MMmmmmm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Pen minner meg om min gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 tusen takk =)) må si jeg er heilt overbegeistret over kjøre egenskapene til doningen !! helt sinnsykt tigth å perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Satt faktisk på med en E46 320d natt til søndag, ligger jo som støpt på veien! Denne var orginalt understell på da, men hadde 140 km/t gjennom "Risdal's svingen" uten problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 ja den drar ok Har vært og bestilt Toning til alle rutene idag, så da gjenstår det kun lakkering av bakluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 ja den drar ok Har vært og bestilt Toning til alle rutene idag, så da gjenstår det kun lakkering av bakluka hvilken luke? csl? sote helt fram du også ja. Du må ikke "lage" den prikk lik min du nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 hehe, kom til meg ganske lik din leif harald Men skal beholde org bakluka og speilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Var flott den her Thomas Skikkelig "grei" 18`års bil Er det skinn intr og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå