///Mr.X Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 Heisann! Tenker og kjøpe en S50B32, men så sier selger at det er ulyd fra vanos. Hva er dem vanligste feilene på ulyd fra vanosen på S50B32? Hva gjøres? og hva evt. byttes? pris? Mvh. E. Kristoffer S.
Stonescream Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 Usikker på akkurat denne motoren, men det er noen gummipakninger på vanos som blir tørr og nesten blir til plastikk. Når dette ikke tetter helt, blir det slark og du får en raslelyd. Av det jeg har sett av "fiks selv" videoer på nett, er det ikke så veldig mye arbeid i det. feks denne her viser hvordan lyden er og hvordan en kan få fiksa det ser du i flere videor til høgre i lista der. Ikke akkurat din motor, men burde vel ikke være store forskjellen?
krtors Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 På min S50B32 fikk jeg problemer med vanos etter noen test turer etter ombygging. Da viste det seg at det var en magnetventil som var feilen. Hadde og problemer med litt "rasle" lyder. Alt fungerer helt topp nå Så jeg tok og overhalte hele vanosen, på bilde er alt du trenger.
morten325i Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 hei...har akuratt samme lyd i min motor i e30 min..rasler på lavt turtall helt framme i motoren... hva må hn ut med for å bytte dette?? for delene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå