Tsbusa Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Nye, ubrukte sotede DE lykter med angel eyes selges kroner 2000,- Ny-pris er 2400,- Passer E34. PM her, eller sms/ring: 98436489 Har bare lagt ut annonsen for en kompis som ikke er på bimmers, så anbefales å bruke mob nr over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_b Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 hvor holde du til?sender du i oppkrav? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_b Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Skal ha de vist du kan sende i oppkrav til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Kristiansund. Oppkrav skal vel sikkert gå det, har lagt de ut for en kompis som ikke er online her, så hvis du sender han mld på det nummeret så får du tak i han:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_b Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 okei,jeg har dessverre ikke mobil dekning akkurat nå,jobber på havet,men kan ike du be han ta kontakt med meg pr mail?reiser hjem på land torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 okei,jeg har dessverre ikke mobil dekning akkurat nå,jobber på havet,men kan ike du be han ta kontakt med meg pr mail?reiser hjem på land torsdag Hei! Er selv på havet uten mobil dekning, og han bruker ikke nett så mye. Hehe, men jeg er hjemme tirsdag og kan gi beskjed da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_b Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Ok thanks:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå