Riberto Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Selger en schwartz 93-modell 520i touring som delebil, grunnet mange feil på EU-kontroll. Km-stand 315000. Nettopp skiftet casterstag og bærearm på ene sida fram. En del rust i kanalene, spesielt jekkfestene. Motor fungerer greit, bruker litt olje. Bagasjeluke og dører er hele og bra(alle ruter tonet), panser bulkete. Ulyd i girkasse, men fungerer bra. Eksosanlegg helt og greit, DTM bakpotte. Aircondition. Selger helst hele bilen, men kan sikkert også plukke litt. Befinner seg i Sør-Trøndelag, sender ikke "store" deler. Kr 4000 for hel bil:) Mvh Robert Tlf: 92256957 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riberto Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Pris? 5000, evt. bud=) Mvh Robert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 sender du bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riberto Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 sender du bilder?[/q]Får lagt ut bilder i morgen formiddag jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riberto Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riberto Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riberto Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 er det mye rust i dørene?jeg kan jo begynne å by... jeg byr 3500kr for hele bilen.bor i bodø.håper den i så fall holder fra trøndelag til bodø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 jeg er i hoved sak ute ettr karosseridelene på bilen...spesilelt dørene og lister,bakluka osv...så hel bil er det som gjelder for meg...er skiltene fortsat på så den kan kjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riberto Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 jeg er i hoved sak ute ettr karosseridelene på bilen...spesilelt dørene og lister,bakluka osv...så hel bil er det som gjelder for meg...er skiltene fortsat på så den kan kjøres? Skiltene står på ja, og den er fullt kjørbar. Dog stor slakke i et styrestag, så den er litt ekkel å kjøre. Mvh Robert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Erlend Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Hei, Byr 4000,-. Kan hente den i mårra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bastard Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Jeg tar baklys og hvite blinkere. pm meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riberto Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riberto Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå