Static Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 heisann jeg ønsker å lakere e34 min svart. har ikke rå til å sette den hos lakkverksted, så om det er noen her som er flinke til å lakere og har sted så kom me en pris. skal være helt svart metallic her er bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Et tips til deg er å lakkere orginalfangere med det samme i tilfelle du vil bytte en gang. Eller senere kjøpere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Om du skal ha slike fangere, så passer egentlig fargen som er på dem nå bra til stilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Static Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 ja er de fangerne jeg vil ha på. ikke sikker enda om jeg bare skal ha orginale eller stylinga. men vil ha svart uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Det er kanskje lurt å informere hvor du bor og, er ikke billig å frakte bil til Alta lizzm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Static Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 andebu (vestfold) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Dette er selvfølgelig et personlig valg, og en smakssak ikke minst, men synes du virkelig de fangerene passer til bilens linjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Static Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Dette er selvfølgelig et personlig valg, og en smakssak ikke minst, men synes du virkelig de fangerene passer til bilens linjer? hva ambefaler du? jeg er ikke helt sikker, har oxo tenkt på å kjøpe den lille extra leppa til å ha under org leppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Sandvik billakkering i tr.heim e billig men e om kor langt du vil kjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Dette er selvfølgelig et personlig valg, og en smakssak ikke minst, men synes du virkelig de fangerene passer til bilens linjer? hva ambefaler du? jeg er ikke helt sikker, har oxo tenkt på å kjøpe den lille extra leppa til å ha under org leppa. Det er jo selvfølgelig helt opp til hva du liker, men personlig synes jeg ikke at f.eks AC Schnitzer er så ekkelt å se på. Alpina? Eller bare m.tech? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Static Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 m.tech va rå. koster den fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 1000 lapp brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=28186438 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå