karl92 Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Hei! Min E39 har begynt og lage mye rare lyder i det siste... Den siste lyden er en lyd som i all hovedsak kommer når jeg snur på en snuplass eller liknende. Altså om jeg tår en brå sving og gir godt med gass så kommer det en lyd som nesten høres ut som en datavifte som starter opp. Det kommer litt om jeg bare kjører rett frem også, men ikke så mye som ved sving. Det kommer spesielt kraftig om jeg svinger rattet helt rundt til det stopper, for og så gi godt gasspådrag. Noen peilling hva dette kan være? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Sjekk servopumpe for lekkasjer og oljenivå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Garantert for lite servo olje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl92 Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Servo olje er det ikke for lite av, nylig fylt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå