Barca Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Hei. Har en del rust på bakskjermene mine. De er så ille at skjermen må byttes. Hva er en bra pris for dette? Skal blir lever inn på verksted, fikses og lakkes uten kvittering. Hva er en sånn jobb vært? Noen som har vært borti samme jobb? Håper på positive svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Hvem? Hva? Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Hvem? Hva? Hvor? Jeg bare lurer på hva det er vanlig å betale for en sånn jobb siden jeg selv ikke aner hva det er verdt. Noen som kanskje har byttet bakskjerm før og kan fortelle hva de betalte for det? Blir å Bare bytte knekken, og sveise på nytt. Bytter nok ikke hele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Det har vært enklere om du kunne fortalt hvilken bil det var da. Noen biler får du kjøpt løs skjermbue til andre må du skifte hele skjermen. Hvordan innerskjermen er kommer også an på hvilken bil det er. Hvor mye jobb det er å skifte hele skjermen kommer også an på hvilken bil det er. Lakkering kommer an på hvilken jobb som er gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Det har vært enklere om du kunne fortalt hvilken bil det var da.Noen biler får du kjøpt løs skjermbue til andre må du skifte hele skjermen. Hvordan innerskjermen er kommer også an på hvilken bil det er. Hvor mye jobb det er å skifte hele skjermen kommer også an på hvilken bil det er. Lakkering kommer an på hvilken jobb som er gjort Hehe! Beklager er snakk om E36 coupe. Håper jeg kan få en ca pris nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 vil tro minst 15.000 for begge sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 15 000,- ? Det er for sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Får kjøpt uoriginale buer til e36. Blir litt billigere da. Men sånt arbeid koster mye hvis det skal bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Hmm.. 6 000,-? Er det en fin pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Bytte to hjulbuer og lakke det for 6000,- høres ut som en veldig grei pris spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Det er det jeg også tenker skal tilby lakkereren 5000 ,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Jeg hadde ikke giddet å se på det for 6000.- for det er skikkelig møkkajobb, og det vet alle opprettere, så en oppretter gidder nok ikke for 5000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Så hva mener du det er verdt da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Som nevnt over, og skal det bli bra så minimum 15 000.- med lakkering, og skal det ikke ruste etter en vinter så må man tinne det og det drar på seg nok par lapper ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå