PIIIPower Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Hei, Skal trolig få bygget om bilen til litt større motor og vil gjerne tøffe rundt lovlig. I den forbindelse skal man jo samarbeide litt med SV (tidl. BT) for å få dette igjennom. Jeg har søkt endel, men ikke funnet noen gode svar. Så, er det noen som gidder å sende meg eksemper (kan anonymiseres) på godkjent søknad om motorbytte? Ang. valg av stasjon så er Jessheim, Risløkka og Billingstad sånn ca i nærheten. Er det noen som har erfaring med noen av disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zykotec Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Det beste i et slikt tilfelle er nok å ta kontakt med biltilsynet. Med den nye ombyggingsgruppa skal det i teorien ikke være forskjell på hvilken trafikkstasjon du tar kontakt med heller, siden det ikke er de som har siste ordet. Og da det ikke er en spesielt ekstrem ombygging (ikke spesielt stor effekt eller vektforskjell på motorene) kan jeg ikke se noen grunn til at det ikke skal gå an å godkjenne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå