Lorentzose Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Hallo! Har bestemt meg for å vise forandringen fra da jeg kjøpte den, til nå Da jeg kjøpte den: Etter det kjøpte jeg senkesett og fikk satt på det: Etter jeg fikk på m3 fanger: Etter det fikk jeg endelig på felgene som jeg akuratt har kjøpt: Hittil ser den slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Råtøff! Hvilket senkesett er dette? Er på utkikk etter noe senk til bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Takk Tuning Art! Du finner det på www.partsandretards.no 2500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Billig! Hvordan er kvaliteten på dette da i forhold til prisen? Er det vanskelig og få rett senk på hvert hjul med justerbar senk? Tenker på vektforskjell osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Jeg har ikke hatt noen problemer med det ennå Og jeg har en kompis som har det, og han har hatt det i 3 år uten problem Neida, du måler liksom opp på ene siden, så ser du hvor mye du trenger å senke på den andre siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 3 år uten problemer er jo bra! Ser det er 2års garanti og hehe Da blir det muligens dette da Var montering vanskelig uten bukk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Jepp Monteringen gjekk helt fint ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Hadde selv TuningArt på bilen min. Det er mye for pengene, det er klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Helt klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 flott bil, så knall bra ut med felgene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Takk å takk Sund.M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 M3 fangeren og senk har alt å si på e36, den ser veldig bra ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 3 år uten problemer er jo bra! Ser det er 2års garanti og hehe Da blir det muligens dette da Var montering vanskelig uten bukk? Husk å kjøpe nye topplagre samtidig.. Også toppene til demperne bak, da det blir mye mer belastning på de med coilovers:) ( sikkert på høy tid å bytte de uansett, om ikke det er gjort i nyere tid) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Siste bildet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå