hkorvald Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Hei! Jeg har kjøpt en BMW 318i Touring E36 97 modell. Den bruker for mye bensin. Godt over en liter på mila. Har lest litt inne på forumet, og det er virker som det er mange mulige feil/løsninger for dette. Bilen fusker ikke, og har jevnt drag (selv om jeg syns den er litt daff, selv for en 1,8liter) Noen som har gode tips for hvordan jeg kan løse dette. Evt. Noen som har bra tips på verksted på Østlandsområdet? -Som sagt er det mange mulige løsninger på dette, og jeg vil selvsagt helst ha den hos noen som ser feilen på første forsøk, slik at jeg slipper å bytte alt mulig annet først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hkorvald Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slett bruker Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Bilia i Tønsberg er og anbefale. koster ca 1100kr timen. Meca i sandefjord er også ganske flinke men har opplevd at dem bruker lengere tid på å finne feilen. koster ca 800 timen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Er det noen forskjell hvis du kobler vekk luftmengdemåleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Bilia Fornebu, Vi har peiling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hkorvald Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 hvordan kobler jeg vekk luftmengdemåleren? Finnes det noen tutorial? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Napp ut kontakten bare hvordan kobler jeg vekk luftmengdemåleren?Finnes det noen tutorial? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Ta en service:) Kanskje det er så enkelt som filter,plugger som må byttes:) Min bil er og tregere en normalt og bruker bensin så det holder! I displayet mitt står det service overdue:( altså jeg er på etterskudd. Men, ja bilia og meca er gode. Jeg holder meg litt unna merkeverksteder og "merke olje" man taper mye penger unødvendig! Lykke til. gratulerer med e36!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Hva med Alf Lie i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå