Carlos10 Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Skulle parkere bilen nå for litt siden også ser jeg spor av dryppene vann fra der jeg har kjørt. Parkerte bilen og tok opp panseret, så ser jeg at det drypper ett eller annet sted fra radiatoren. Noen som har vært bort i dette med en E36? ... What to do? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 finnes det ikke sånn radiatortetning som man kan helle i den? evt finn ut hvor den lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos10 Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Ja, må ta en nærmere kikk imorgen, alt for mørkt ute nå! Men håper ikke det er noe alvorlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 får håpe at det ikke er noe alvorlig... ihverstefall må du til høgger'n å plukke ut en grei brukt en, eller om du vil, en splitter ny en =) Si ifra om hva du finner ut av da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Fyll på ein boks med radiatortetning. Det er det billigste pluss at det funker i 99% av tilfellene viss hullet ikkje er for stort. Men siden det bare drypper så ville eg ha prøvd det først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos10 Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Den er nå fikset! .. Det lakk vann fra termostaten :/ ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 bra det er fikset nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå