BMW-Coupe Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Da er det dags for treff, blir moro det her..Er 250 personer bare i ei kolonne som kommer, så dette håper vi blir bra:) Ta masse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Last opp bilder da ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Holder på enda her Mye fint, men FAEN så mye haaaarryyyyyy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Holder på enda her Mye fint, men FAEN så mye haaaarryyyyyy hilste på deg når du var på vei til bø, bilen din var fin den mye stygt, mye fint, mye cleant og mye harry, er vel det som kjennetegner rånetreff. høydepunktet MÅ ha vært den mondeo som var skamsenka, lenge siden jeg har ledd av at en bil er laaaav, men den var jo 1cm MAKS, åssen den kommer seg fremover skjønner jeg ikke Fra bø mot gvarv lå det en NE-regga e46 bak meg, jeg gjorde tegn til at den skulle kjøre forbi, men det ville den ikke, den kjørte videre mit Skien.. er det noen her det kan ha vært?! Jeg har filma, elendig kvalitet og slikt, men er nå i hvertfall noe kommer i løpet av noen få dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Bilder, bilder bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Bilder, bilder bilder! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Den mondeon, var den lilla med hvite hjul? Isåfall så er det en herfra Skamlav. Synd han ikke hadde på de andre hjula, for de er mye bøsere enn de han hadde på igår. Så forresten du hilsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 stemmer det, skamlav den mondeo'n, men jævlig tøft med den sinna fronten helt nedpå bakken.. var en e46 som kjørte med kamera festa på døra på bilen, noen her? ellers så var det en e46 m3 som spant ut av sentrum(litt risky når det var tre politisykler ute og seks politibiler) + gamlebilen til fredrik_e28 her på forumet, masse BMWr Syns nesten ikke det var moro når det blei så kaos, var jo stillestående kø hele tida i 5-6 tida, men var jo moro at folk møtte opp.. kilometervis med kø Filmen min er fra senere på kvelden, i enden av stripa, rett og slett fordi det var eneste stedet det ikke sto helt stille. Er ikke moro å filme stillestående kø i motsatte felt Tar lang tid å publisere film på youtube 63 prosent på en over en time Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 done, første del.. edit: second part Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Hmm så egentlig ut som det var like greit, at jeg heller malte huset! virka Hakke harry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 var det et biltreff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 var det et biltreff? cruising/rånetreff glir opp og ned gata, blei noe burning også, men politiet dukket opp og satte en stopper for moroa, enda grunneieren tillot det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Syns det så harry ut jeg og.. Ikke mye spesielle biler å kikke på i de filmene hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå