dannyboy92 Skrevet Mai 22, 2011 Skrevet Mai 22, 2011 Til og ha på sprøyte pistol? Skal lakke en M-tech bakfanger til e36, og vil at det skal se bra ut, så tenkte jeg skulle kjøpe en sprøyte pistol, istedet får å prøve en vanlig lakk boks. Men hvor får man tak i ett spann med lakk til pistolen?
mariusea Skrevet Mai 22, 2011 Skrevet Mai 22, 2011 vis du kun skal lakkere bakfanger så er det vell billigst å sende den til en lakkerer? koster ikke så mye å lakkere en fanger, men skal du kjøpe deg en en sprøyte så koster det fort 5-6 tusen for en bra en, + 1000 kr for lakk. er sånn at du kun kan kjøpe liter bokser med lakk
dannyboy92 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Skrevet Mai 22, 2011 Ser du får tak i lakk sprøyter på biltema får 300kroner. Kompressor har jeg. Hvor får du tak i liters bokser med schwarz 2 lakk og klarlakk? Skal lakkere en bakfanger, og 2 mtech speil, og muligens no mere i framtiden.
mariusea Skrevet Mai 22, 2011 Skrevet Mai 22, 2011 biltema sprøyta hadde jeg holdt meg unna!! funker kun til grunning og fyller. Det blir utrolig mye struktur også. du får hva du betaler for. Lakk å klar lakk får du kjøpt hos en lakkforhandler. ca 1000 kr for liter med lakk, og ca 800 kr for klarlakk. Stor kompressor har du da? trykket på sprøyta skal ligge jevnt på 2 bar
dannyboy92 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Skrevet Mai 22, 2011 Hvor mange lapper ville det kostet meg vis jeg skulle hatt en bakfanger og 2 speil inne på lakkering da? Er student, så budsjettet er ikke himmelhøyt X) Tusen takk får svar forresten Setter jeg pris på ! : )
mariusea Skrevet Mai 22, 2011 Skrevet Mai 22, 2011 du får stikke til noen lakkerere. hadde en bakfanger til en e36 som ble lakkert for noen mnd sia, å kom på 2500 + moms tror jeg det var.
dannyboy92 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Skrevet Mai 22, 2011 Prisen jeg da må betale får en ny fanger, og lakkering blir da over 5tusen.
mariusea Skrevet Mai 22, 2011 Skrevet Mai 22, 2011 vis du skal ha ny bakfanger så blir det dyrt ja. Hadde du hatt bakfanger så kunne jeg lakkert den for deg
dannyboy92 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Skrevet Mai 22, 2011 Hva hadde du tatt får å lakkert en fanger da? Bare jobb eller med din lakk?
dannyboy92 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Skrevet Mai 22, 2011 Rammen under bakluken + topp av fanger Bulk etter nærmøte med hengerfeste Dette er da skaden min.. Bulken i metallet skal jeg rette hos et profesjonelt firma. Så skal jeg kjøpe ny fanger og lakkere den.
mariusea Skrevet Mai 22, 2011 Skrevet Mai 22, 2011 dra ned til en lakkerer å hør hvor mye han skal ha for å lakkere det du skal ha, å du får tak i brukt bakfanger i din farge vis du leter godt nok
dannyboy92 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Skrevet Mai 22, 2011 Takker ; ) Skal ordne meg en ''ønskes kjøpt'' post når penga kommer inn, så får jeg se om jeg får tak i en bakfanger offtopic: Ble nettopp stoppa i teknisk kontroll, og måtte inn på full kontroll på biltilsynet pga 40/30 senk med supersport senkesett
Hauso Skrevet Mai 22, 2011 Skrevet Mai 22, 2011 vis du kun skal lakkere bakfanger så er det vell billigst å sende den til en lakkerer? koster ikke så mye å lakkere en fanger, men skal du kjøpe deg en en sprøyte så koster det fort 5-6 tusen for en bra en, + 1000 kr for lakk. er sånn at du kun kan kjøpe liter bokser med lakk Bullshit. En ålreit sprøytepistol for en hobbylakkerere koster ikke 5-6 laken. Du får en helt fin sprøytepistol fra 1000,- og oppover. Og det med at du bare kan få kjøpt litere med lakk er heller ikke sant. Vi selger billakk typ glasurit helt nedi 100 ml, eller 1 dl, eller 1/10 liter om du vil Men det å lakkere med sprøyte, og særlig med metallic lakk er ikke noe du får bra når du aldri har gjort det før. Det krever mye øvelse å få det til, og det virker på meg som om du ikke har gjort det så ofte før. Så ville jo da anbefale deg å sende den til en lakkerer. Hvis fangeren er hel og pen, og grunnet, så koster det ca 2-3 tusen kr, inkl lakk for en sånn jobb. =)
dannyboy92 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Skrevet Mai 22, 2011 vis du kun skal lakkere bakfanger så er det vell billigst å sende den til en lakkerer? koster ikke så mye å lakkere en fanger, men skal du kjøpe deg en en sprøyte så koster det fort 5-6 tusen for en bra en, + 1000 kr for lakk. er sånn at du kun kan kjøpe liter bokser med lakk Bullshit. En ålreit sprøytepistol for en hobbylakkerere koster ikke 5-6 laken. Du får en helt fin sprøytepistol fra 1000,- og oppover. Og det med at du bare kan få kjøpt litere med lakk er heller ikke sant. Vi selger billakk typ glasurit helt nedi 100 ml, eller 1 dl, eller 1/10 liter om du vil Men det å lakkere med sprøyte, og særlig med metallic lakk er ikke noe du får bra når du aldri har gjort det før. Det krever mye øvelse å få det til, og det virker på meg som om du ikke har gjort det så ofte før. Så ville jo da anbefale deg å sende den til en lakkerer. Hvis fangeren er hel og pen, og grunnet, så koster det ca 2-3 tusen kr, inkl lakk for en sånn jobb. =) Tusen takk får svar : ) Tenker jeg skal prøve å ordne med fanger, enten brukt i min farve, eller kjøpe en uoriginal m-look fanger. Den på koed har ikke vært på lager en stund, tenker jeg skal ringe å høre i morgen. Om noen kan linke meg en annen m fanger med god passform og til en rimelig pris setter jeg også pris på det Og noen som vet om det er mulig å få rettet opp den bulken i metallet så det ser bra ut igjen?
mariusea Skrevet Mai 22, 2011 Skrevet Mai 22, 2011 vis du kun skal lakkere bakfanger så er det vell billigst å sende den til en lakkerer? koster ikke så mye å lakkere en fanger, men skal du kjøpe deg en en sprøyte så koster det fort 5-6 tusen for en bra en, + 1000 kr for lakk. er sånn at du kun kan kjøpe liter bokser med lakk Bullshit. En ålreit sprøytepistol for en hobbylakkerere koster ikke 5-6 laken. Du får en helt fin sprøytepistol fra 1000,- og oppover. Og det med at du bare kan få kjøpt litere med lakk er heller ikke sant. Vi selger billakk typ glasurit helt nedi 100 ml, eller 1 dl, eller 1/10 liter om du vil Men det å lakkere med sprøyte, og særlig med metallic lakk er ikke noe du får bra når du aldri har gjort det før. Det krever mye øvelse å få det til, og det virker på meg som om du ikke har gjort det så ofte før. Så ville jo da anbefale deg å sende den til en lakkerer. Hvis fangeren er hel og pen, og grunnet, så koster det ca 2-3 tusen kr, inkl lakk for en sånn jobb. =) jeg kjøpte meg akk en ny lakksprøyte, ga litt over 3000 for den, å da 60% avslag. det du betaler for ei sprøyte, sier seg om resultatet blir. har selv brukt sprøyter som koster tusen kroner, til 6000 kroner, å resultatet ble best med den dyreste Her i hedmark så har vi få lakkleverandører, å på bilpleia på hamar får man kun kjøpt litervis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå