SST Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Da jeg skulle flytte på min E12 518 her forleden, så var det absolutt ingen funksjon i clutchen. Pedalen går i bunn uten motstand. Kjørte den sist for noen uker siden, og da var alt i skjønneste orden. Noen som kan ha en ide om hva som kan ha skjedd? Takker for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 er det hydraulisk clutch på disse? Isåfall har akkurat den samme skjedd med min gamle e30, bare dette skjedde over natta. Da var det slavepumpa på girkassen som det var en pakning som hadde ryki. Det samme kan skje med pumpa ved clutchpedalen. Dersom det er wire, har jeg ingen aning, annet enn at den kan ha hoppet av noen plass, eller ryki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Det er hydraulisk, sikkert slavepumpa som har sagt takk for seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Men vil dette gi noen form for lekkasje? Helt tørt under bilen, hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Kan være intern lekkasje i sylinderen, og man vil da ikke få lekkasje som synes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Ok. Dette må sjekkes! Kurrant å finne frem/bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 veldi kurrant du sjekker først den med clutchpedalen, den ligger sikkert rett i nærheten av pedalen. På min gamle e30 så måtte jeg demontere dekselet under rattet for å komme til. Når det gjelder den slavepumpa på girkassa så er dette kjempelett! Det går kun ett rør inn på girkassa, og det er akkurat som ett bremserør, dette går inn i slavesylinderen som ligger midt på den ene siden på girkassen. På e30 så ligger den kjempegreit til å få skrudd av og på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Da låter dette som grei skuring (skruing) Takk for hjelpen, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå