kje Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 2500,- for bakpotta? Jeg er redd du må noe opp om det skal bli interessant for meg Bilen min er godkjent ombygd nå og da ønsker jeg Eisenmann-lyd igjen! Fint om dere som er interessert finner ut av dette med frakt og det pengemessige Ta kontakt.
bjalle Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 ett tips er å legge den finn.no til 5000,så slipper du å gi den bort for 4000,snart feriepenger da kjøper folk det de har lyst på.
kje Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 ett tips er å legge den finn.no til 5000,så slipper du å gi den bort for 4000,snart feriepenger da kjøper folk det de har lyst på. Dét var et tips av klasse Gjør det på onsdag da. Så får dere på bimmers en sjanse før det går ut på finn
kje Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 Atm betyr at the moment! Så hva er budet på nå? Alt en stakkar må kunne idag altså 3500,-, men det er fremdeles under hva som er interessant for meg. Er mange interesserte, men ingen har foreløpig lagt pengene på bordet
kje Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 DER kom pengene på bordet. Anlegget er nå solgt for 4000,- Litt under hva jeg ønsket, men det forsvant nå iallfall på dagen. Eller... dvs, deler av det. Var ikke plass til alt i bilen Beklager til dere andre som var interessert. OG: Om det er noen med litt slitne fremre bremseskiver i nærheten av Kristiansand kan du FÅ mine. De er ikke et år gamle engang. Litt overflate rust som lett pusses bort med sandpapir Send pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå