Johnsen Skrevet Mai 22, 2011 Skrevet Mai 22, 2011 Hvordan i H*****E får jeg forandre snitt-forbruksmåleren fra miles til 100/km???? Instruksjonsboka sier jeg skal trykke til jeg finnet "SET", også snittmåler, for så å veksle, men finner ikke dette!
aottesen Skrevet Mai 22, 2011 Skrevet Mai 22, 2011 Slå på tenning, så trykker du inn bryteren som du skifter visninger med (den ytterknappen på blinklys-hendelen) én gang, så flipper du opp og ned på bla-knappen, så finner du frem "SET". Så velger du vel den nøkkelen tror jeg.. Husker ikke HEEELT hvilket symbol det er, men inni den menyen kan du velge miles/etc.
Johnsen Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Skrevet Mai 23, 2011 Ja den nøkkelen har eg vel sett der en gang... men har et inntrykk av at d aldri er d samme som kommer opp der, men! Skal forsøke! Takk!
Bjørn 320 Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 Du må nok vere idiot ja, eg skifta på min E87 når eg stod i kø, uten å ha lest instruksjonsboka Gjer som aottesen seier. Du må nok prøve deg litt fram, men det er inne på den menyen med bilde av ein nøkkel.
Johnsen Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Skrevet Mai 23, 2011 Det verste er at eg har prøvd prøvd vettu! Men skal vel knekke koden!
Johnsen Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Skrevet Mai 23, 2011 Ja...kvinnfolket si jeg er veldig kjapp, men det sviktet vist litt her...
maartn Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 Du får opp 2 forskjellige menyer ut i fra om motoren er på eller av. Finner du ikke instillingene du leter etter, skru på bilen så finner du de nok.
hao Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 Ja...kvinnfolket si jeg er veldig kjapp, men det sviktet vist litt her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå