aslaksen Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Legger ut bilde av min bmw e46, ble nettopp ferdig fra lakkering. Når jeg justerbart senksett anser jeg den som ferdig. Legger ved noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Pen farge og bil. Likte felga og sotinga. Eneste som trekker litt ned er at stylinga er litt overdådig. Leppa foran og skjørta trekker ned når du har standard Mtech fanger bak. Det blir lissom så mye lavere rundt foran enn bak om du skjønner? Ellers heftig :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Gromt bil Men litt mye gummi på hjula! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslaksen Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Hadde 225/35/18 før, men måtte ha nye dekk. Og da valgte jeg litt bedre kjørecomfort. Planen var også m3 bakfanger med dobbel eksos bak, men gsbildeler var tom når jeg skulle handle. Og bilen skulle lakkes den dagen. Derfor ble det mtech fanger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå