krizziii Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Eller er kanskje frakten og toll på felger så stor at det lønner seg å kjøpe i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Jeg kjøpte mine felger fra England, 19" med ferdig avbalanserte dekk, totalt med frakt og moms endte prisen på over 1000 kr mindre enn de billigste kampanjefelgpakkene til GS. http://www.bmautosport.co.uk/index.php? ... d_ad_cat=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizziii Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Ok,da sparer jeg vell litt på det. Vil du si hvor mye du ga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizziii Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Funker disse på bilen min guys? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Painted- ... 100wt_1052 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PAINTED- ... 4416wt_941 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Jeg ga ca 11.500,- for felgpakka ferdig med moms og frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizziii Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Dæven, det var ikke ille. Hmm, vurderes sterkt nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizziii Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Men ey, hvor er hullet i torpedoveggen, hvis jeg skal dra en strømkabel fra batteriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Har du ikke batteriet montert bak? Hullet gjennom torpedo er hvertfall nedi det "tomme" hullet dersom du ikke har bakmontert batteri, øverst til venstre under panseret når du ser mot bilen. Det sitter en rund gummipropp med 2 nipples på der du kan lage et lite hull i for å presse gjennom ledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Har du ikke batteriet montert bak? Hullet gjennom torpedo er hvertfall nedi det "tomme" hullet dersom du ikke har bakmontert batteri, øverst til venstre under panseret når du ser mot bilen. Det sitter en rund gummipropp med 2 nipples på der du kan lage et lite hull i for å presse gjennom ledninger. 316 har batteriet foran, hvertfall pre-face.. Om faceliften har noen endringer der aner jeg ikke Flott utgangspunkt du har fått deg, Kristian. Ikke så mye som skal til for å få disse bilene tøffe Har en sedan selv, som jeg er meget fornøyd med. Ta en titt på tråden min om du vil Se signaturen min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizziii Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Ok, så med andre ord så ligger de ca under batteriet da? Jepp det sitter forran i bilen min Batteriet sitter øverst til venstre når man står og ser på bilen. Jess, veldig fornøyd, Kristian. Litt liten motor, men blir vell noe større når lommeboka er klar. Er jo bare førstebilen min så. Dæven, bilen din var ikke mye fæl den heller altså. Aner ikke hvordan du får det til, men den ser ekstremt strøken ut altså. Den frontfangeren du har, er det den samme som glenglen og Kny har? Isåfall, hva heter den? Har sett mange overpimpa BMW'er med stygge fangere, men den der ser jo veldig clean ut, samtidig som bilen blir stilig å se på. Veldig fin bil du har iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Takk for det. Bilen min har M-tech 2 pakke. Dvs front- og bakfanger samt sideskjørtene. Også er det splittere på. Er samme som Kny har på sin coupe, ja. Men ikke samme som Glenglen hadde på sin. han hadde en ACS leppe under den originale fangeren. Ser veldig cleant ut med M-tech 2 synes jeg..bare så synd at de fangerne er på nesten samtlige E46`er man ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizziii Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Helt enig! Ja, bilen din var strøken. Men regner med en ACS(?) leppe er billigere, og syntes de var dritfete, så vurderer sterkt en sånn. Så glenglen hadde en slik på sin sedan. Varden vanskelig å montere? På tråden din glenglen,, så så det ut som du sleit veldig? Eller var det noe annet? Er ikke akkuratt en mekanikker Og hvor mye er det for en slik en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 hehe var ikke veldig vanskelig å montere Fjernet orgnial "nettingen" som er i fangeren, så festet ACS leppa rett på org fangeren utenpå. skrudde noen skruer under og bak ved hjulene. burde også lime litt i fremkant øverst så den holder seg på plass. Jeg brukte dobbeltsidig "teip" eller sånn klebe greier. funket godt en stund, men norsk vær tok knekken på det. beste er nok superfix lim av en type. Jeg moddet også min ACS leppe for å få en cleanere look. fjernet 2 luft inntak som egentlig ikke gjør noe fornuftig. Kjøpte min ACS leppe av Richie på forumet, en ny u-org slik er jeg usikker på prisen på. ikke umulig en mtech fanger er billigere hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizziii Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Hehe, okai. Ja så at du stuka med noe modding. Men hvis det er billigere for mtech så er det ikke noen tvil Kjøper dere dette fra ebay også eller? Er den vanskelig å montere? Vurderer sterkt de baklyktene også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizziii Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Leter også etter noen sideblinklys nå. Finner disse på GS: SIE46139 Oppgradert vare. Sideblinklys E-46 krystall klar -09/01 Men jeg skjønner ikke om dette er sett eller bare en? isåfall hva tycker dere om den? Skal forresten ut og ta bilder av kjærra etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå