RamNit Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 noen som vet hvor jeg kan få tak i chip til en 1997 e39 520ia, 1997 mod ? har prøvd og google litt, men finner kun til diesel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Tror ikke det er så mye effekt å hente fra en chip i en 520i dessverre. men mulig noen andre vet mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamNit Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 ok, hørte noen rykter om at det var ca 30hk og hente, ville bare sjekke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Tror ikke det er så mye effekt å hente fra en chip i en 520i dessverre. men mulig noen andre vet mer. +1 Du får ikke økt mye i effekten. Jeg tror det er ca. 5-10W for en E39 520 bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamNit Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Andre tips til å få økt effekten litt da ? Har ikke peiling på bil .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Kjøpe effektanlegg, er egentlig ikke så mye effekt å hente der heller men gir jo en bra låt på 6'r da Veit ikke om det er noe "enkle" måter å øke effekten no særlig :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamNit Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Kjøpe effektanlegg, er egentlig ikke så mye effekt å hente der heller men gir jo en bra låt på 6'r da Veit ikke om det er noe "enkle" måter å øke effekten no særlig :/ Har tenkt på det, sykt fin lyd i bmw 6'r ! vet du om noen nettsider de selge effektannlegg o.l til bmw da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 tja de vanlige slik som gsbildeler og lignende selger vel dette bare skrive inn reg nummeret ditt så får du opp aktuelle varer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamNit Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 har vært innpå og sett, men er ikke med TUV papirer, men det er vel sjeldent det er med når man kjøper effektanlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Dette med TUV er jeg ikke akkuratt en ekspert på, men det er bare å titte litt rundt til du finner noe aktuelt. ebay kan også være en mulighet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snappy79 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Andre tips til å få økt effekten litt da ? Har ikke peiling på bil .. Blir vel kompressor tipper jeg. ESS har vel til de fleste biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Hvis du sjekker ut ultimo.no som driver med ombygging til e85,noe som visst gir ca 30% mere dreiemoment! Det vil jeg tro du merker godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 ok, hørte noen rykter om at det var ca 30hk og hente, ville bare sjekke! Nei ikke la deg lure av dette,mange useriøse folk som tar 4-5 tusen for å chippe en 520,kan si med en gang at dette er tull,effekten du får med effektpotte er isåfall vektreduksjon da den orginale veier som bly.En kompressor er nok en løsning men koster som regel mer enn bilen er verd.Har testet 520 før og etter med Remus effektpotte,ingen merkbar forskjell,med kn konfilter gikk bilen merkbart dårligere fra 100-150,beholdt potta pga finere lyd.Dette er kun min erfaring med 520,sikkert andre som har opplevd motsatt av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå