Static Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 ønsker å kjøpe en chip som gir meg mest mulig effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Virkningen av en trimchip kan diskuteres i det vide og brede da. Men jeg kjøpte en her. http://www.trimchip.com/test/asp/merke.asp?merke=BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Static Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Merka du stor forandring? Hva kosta den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Altfor dyrt! kjøp fra Fekzen på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Merka du stor forandring? Hva kosta den da? Usikker, for jeg satte i chipen før jeg hadde prøvd motoren uten. Fikk to forskjellige chiper med forskjellige tenningskurver. Den ene har effekt i lavt register, og den ander har større effekt ved høyt turtall pluss at turtallssperra er flyttet opp. Den brukerer den som virker best inn på lavt turtall og tror nok den har en effekt ja, men har bare en 325 A og sammenligne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Static Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 oki. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå