Bimmerfører Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Båten er en Selco Selboy 13fot, sitteplass til 6personer, motoren er en Evinrude 55hk 2t, hengeren er selvbygd (godkjent og registrert med ny avtagbar lystavle og nytt ledningsnett. Båt og henger er fra 1980. Båten har blitt pusset opp i år, lakkert og nytt bunnstoff mai 2011, ny telefleks styresnekke og Wire. Automatisk lensepumpe, knopmåler, tankmåler Akterspeilet er bygget opp og forsterket, så det tåler fint denne motoren og gjerne større hvis du skulle ønske det. Har støpt inn 40liters tank under dekk, med utvendig påfylling, nye seter og benker i 2011 Tauverk, kjetting, lås, fendere, anker, padleåre, tube og vannski følger med båten. Motor er meget velholdt, med elstart, ny impeller, plugger gearolje, starter lett går pent, kan følge med delemotor (komplett uten undervannshus og stamme) Med orginalpropellen og full tank pluss 3 voksne (250-260kg) planer båten pent i 22knop og toppfart er 36knop. Har også en "ny" solas stålpropell som gir litt raskere akslerasjon og toppfart, som kan følge med for 1500,- ekstra. Denne propellen har blitt brukt ca 2-3timer og koster 2990,- ny. Jeg selger dette KUN som en komplett pakke og tenkte meg ett sted mellom 17.500,- og 20.000,- for hele pakka. Den presseningen som sitter på på dette bildet er nå byttet ut med formsydd vanntett havnekalasje, fargen på denne er beige. Har du ikke penger, så er det ingen vits å kontakte meg, denne selges og byttes ikke i noe annet. For de som har lyst på en rask liten båt, med gode kjøre-egenskaper, så kan dere enten ta kontakt her inne, sende meg en mail på glennive@broadpark.no eller på mobil 90692070.
Bimmerfører Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Skrevet Mai 24, 2011 Testet den med en 70hk og det ble for RÅTT, farten ble følgende : Med stålpropell og 1person 2voksne og orginalpropell Så 55hk passet bedre til denne båten
Bimmerfører Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Har da fått tatt bilde av den nye havnekalasjen. Denne er da kantstydd og formet korrekt til båten slik at den får vannet til å renne av og ikke legger seg som ett "basseng" oppi. Duken er av stoff og gummi så den er 100% vanntett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå