MadSilence Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Heisann karer! Har nå overtatt ett påbegynt prosjekt av en kamerat som jeg akter å ferdigstille Bilen er en BMW 320 1992 mod som skal bygges om til E46 Seidl Widebodykit. Det meste forran er satt på men mangler endel pluss hele interiøret. Så her trenger jeg noen gode tips av erfarne byggere og gjerne de som har bygget om til e46 Seidl kitet før. Hvordan er f.eks beste måte å feste breddeskjermene bak? Lim? Pop Nagler? Er ute etter å få det så bra som mulig. bruker gjerne mye tid på forarbeide enn å bare rushe det igang=) Positivt er at bilen er så og si helt rustfri! Så jeg føler det er ett bra utgangspunkt=) Trenger og endel innspill på hvilken farge dere syns jeg burde lakke den i. Og hvilke lykter evt andre deler dere ville brukt=) Prøver å oppdatere oftest mulig. Men her er hvertfall utgangspunktet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Med tanke på rust så hadde jeg limt på bredderne bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadSilence Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Samme tenkte jeg på! Hvilket lim ville du brukt? Noe tokomponent eller lignende?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mic1991 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Hør med BD Racing du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadSilence Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Hva ville dere gjort? Skal jeg beholde listene og lakkere dem og? eller sparkle igjen?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mic1991 Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Om du ikke skal ha lister så tinner du igjen. Også sparkle etterpå! Blir for dårlig jobb om man skal sparkle igjen det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadSilence Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 var det jeg og tenkte på. evt sveise=)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapiox Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Liker! Mitt tips er uansett farge, Chrome nyrer! Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadSilence Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Nyrene blir Chrome ja!=) ligger pent og klart i eska si som siste finish=) Oppdatering. igår ble takluke satt inn. bilen ble grundig støvsugd og vasket. Så nå skal jeg bare ta 2 bittesmå rustflekker, som er alt der finnes av rust for så å iverksette innmonteringen av interiør:D Ser forresten etter ett dashbord da det jeg fikk med var illebefinnende ^^ Fint vær idag, så blir nok gjort endel da:D Støping og montering av breddere bak kommer så fort limet kommer:D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadSilence Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Dagens dobbel update (idag og igår) men først noen oppdaterte startbilder som ble tatt i vakkert vær=) :(mer under bildene) Så litt hvordan garasjen ser ut AT the moment. C alt er til das BMW :S PREPARE: UGH =) Jaja, på to dager har mye blitt gjort, i tillegg til evig mas fra dama om hagearbeide etc:S Har fått i takluke, tak, hattehylle, gulvteppet, funnet ut av masse kabler om hvor de skal:D Bakrutevinduene er på! YAY 1 step closer no more søppelsekk:D Have a look. OG ja seff. MASSE skraping og vasking! Overraskende nok IKKE noe rust:D diggbart. Me gusta! EG likar pakningar. Dei var lette att settja på ^^ Kompis droppa innom=) ikke lett å få opp taket alene:D . SLIT OG STREV. tyngste teppet ever! WTF er de til? AHA, bakrute vinduets åpne mekanisme ^^ MED BAKRUTER PÅ! kommer seg fort;D Satser på å få gjort mer nå i helja! mer updates kommer =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadSilence Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Da var forresten pakken min fra Schmiedmann på vei:D 204 stk skruer og festesaker til BMWen:D Litt av alt av skruer som hører til BMWen:D Dette blir morro!=) Hva slags baklykter liker dere? Noen gode forschlag?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Hadde brukt rutelim av god kvalitet, det funker alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 ¨Baklykter hadde jeg valgt vanlige hvit og røde eller ferdig sotet grå lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadSilence Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Så bra=) Igrunn veeeldig enig. Er det jeg kommer til å gå for tror jeg og=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 sota hvite og rød baklykter slår jo alderig feil det men spørs jo ogsån helt het du skal ha på bilen det burde jo passe med resten men med det boddy kitte så må du jo bare ta det helt ut. så en e36 med e46 seidel styling i mørke grønn gule angel eyes og grøfte lys hvite og rød baklykter. også noen gs gold felgene så ville jeg tro det hadde blitt fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå